رئیس هیات ورزش دانش آموزی استان انتخاب شد

در مجمع انتخابات هیات ورزش دانش آموزی و با حضور نماینده فدراسیون ورزش دانش آموزی کشور و اداره کل ورزش و جوانان استان عبدالرضا حسینی به عنوان رئیس این هیات انتخاب شد.

به گزارش خبرآنلاین ،عباس علی هاشمی نماینده فدراسیون ورزش دانش آموزی کشور در جلسه مجمع انتخابات هیات ورزش دانش آموزی با اشاره به تشکیل هیات رئیسه و ساختار هیات ورزش دانش آموزی بر ضرورت برگزاری مطلوب مسابقات دانش آموزی تاکید کرد و گفت: معاونت تربیت بدنی وزارت آموزش و پرورش در صدد جذب اعتبارات مالی ویژه ورزش دانش آموزی است تا این مسابقات در بهترین شرایط برگزار شود.

وی افزود: نحوه فعالیت فدراسیون ورزش دانش آموزی طبق آئین نامه هیات های ورزشی است و به عنوان یک دستگاه غیر دولتی فعالیت می کند و مشکلی از بابت جذب حامی مالی نیز ندارد.

در این جلسه مرتضی تمجیدی مدیر کل آموزش و پرورش استان موضوع ورزش را محوری ترین اصل در عرصه تعلیم و تربیت خواند و گفت: تجربه نشان داده دانش آموزانی که اهل ورزش هستند از نظر اجتماعی و سلامت روانی در آینده افراد موفقی می شوند و لازم است سیاست گذاران امور ورزشی کاری کنند که امر ورزش در مدارس تعمیق پیدا کند و شاهد رشد کمی و کیفی آن باشیم.

وی افزود: در ارتباط با پیشگیری از آسیب های اجتماعی نقش ورزش بسیار با اهمیت است و امیدواریم شکل گیری هیات ورزش دانش آموزی به توسعه ورزش دانش آموزی بینجامد.

تمجیدی خواستار مشارکت مجموعه داخل آموزش و پرورش و دیگر دستگاه های ذیربط در استان برای توسعه ورزش دانش آموزی شد و اظهار داشت: امیدواریم با تدبیر و دور اندیشی همکاران و خصوصا ریاست هیات ورزش دانش آموزی استان مشکلات پیش رو را برطرف کنیم.

در این جلسه ذبیح ا... تاراسی معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان نیز با اشاره به شرکت 1700 نفری دانش آموزان در مسابقات ورزشی گفت: تعداد 229 نفر در 19 رشته در دو گروه دختران و پسران را در سال قبل به مرحله کشوری اعزام کردیم و حاصل آن 7 مقام اولی و 5 مقام دومی و 8 مقام سومی بود.

وی افزود: ما به دنبال ارتقاء سطح کیفی و کمی ورزش دانش آموزی هستیم و حضور تعداد 2700 نفر از دانش آموزان در مسابقات امسال یکی از نشانه های افزایش کمی ورزش بوده و به دنبال آن هستیم تا با افزایش کیفیت ورزش دانش آموزی گام مهمی در کاهش میزان آسیب های اجتماعی برداریم.

لازم به ذکر است در این جلسه انتخابات رئیس هیات ورزش دانش آموزی برگزار شد که در نتیجه آن عبدالرضا حسینی با کسب 14 رای در برابر 1 رای احمد رضایی به عنوان رئیس هیات ورزش دانش آموزی استان انتخاب شد.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 541908

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 7 =