حواشی شعر خوانی اخیر سکینه الماسی هنوز در مجلس ادامه دارد.

پس از آنکه سکینه الماسی به عنوان سخنگوی شعبه 11 بررسی اعتبارنامه‌ها سخنانش در جلسه پیشین مجلس را با نام «خدای رنگین کمان» آغاز کرد؛ در فضای مجازی مورد نقد قرار گرفت. اینجا را ببینید.

 مسعود پزشکیان و علی مطهری با آرای نمایندگان مجلس دهم به عنوان نواب رئیس اول و دوم این مجلس انتخاب شدند. اینجا را ببینید.

اقتصاد

به‌تازگی یکی از بانک‌ها طرح واگذاری اعتباری خودروهای داخلی را در دستور کار خود قرار داده و برای آن تسهیلات تا سقف صد ‌میلیون تومان پرداخت می‌کند. اینجا را ببینید.

توقف یک فروند هواپیما در جاده قدیم تهران-پردیس، باعث بروز ترافیک سنگین در این محور شده است. اینجا را ببینید.

فرهنگ

دختر 17 ساله جانی دپ از پدر خود در برابر اتهاماتی که همسرش به او وارد کرده است، دفاع کرد. اینجا را ببینید.

اصغر فرهادی در نشست مطبوعاتی فیلمش که ساعتی پیش برگزار شد از ارادت قلبی اش نسبت به استاد شجریان سخن گفت. اینجا را ببینید.

جامعه

عضو حقوقدان شورای اسلامی شهر تهران گفت: در پرونده مرگ کودک 5 ساله در آبنمای بوستان کوهسار، احتمال احضار مقامات ارشد شهرداری و حتی شخص شهردار تهران به مراجع قضایی وجود دارد. اینجا را ببینید.

سازمان هواپیمایی کشوری خبر توقف یک هواپیما در جاده قدیم تهران - کرج را تکذیب کرد. اینجا را ببینید.

بین الملل

رویترز تصاویری از جنوب شرق ترکیه با عنوان ویرانی در ترکیه منتشر کرده است، جایی که ارتش ترکیه در ماه اخیر بمباران کرده است برای مقابله با گروه کردی پ.ک.ک.اینجا را ببینید.

العالم نوشت: هنوز خاطرۀ کودکِ آوارۀ سوری "ایلان" که طعمۀ امواج شد، از ذهن ها پاک نشده است که نوزاد یک ساله دیگری در دریای مدیترانه غرق شد. اینجا را ببینید

ورزش

آخرین خبرها حکایت از آن دارد که وحید امیری احتمالا آبی پوش می شود. اینجا را ببینید.

استقلال فصل بدی را پشت سر گذاشت تا تنها چهره محبوب این سال هایش هم زیر سئوال برود. اینجا را ببینید.

دانش

عکس روز ناسا به یک سحابی مشهور اختصاص پیدا کرده است. به نظر بسیاری از مردم، این سحابی شبیه به یک مرغ خیلی بزرگ به نظر می‌رسد که در آسمان می‌دود.اینجا را ببینید.

یک مرد ساکن تگزاس که بینایی خود را در اثر عفونت و عمل لیزر چشم ناموفق از دست داده بود به گزارش ایسنا اکنون پس از 40 سال و کاشت یک چشم بیونیک کم‌نظیر توانسته بار دیگر دنیا را ببیند. اینجا را ببینید.

فناوری اطلاعات

 صحبت از پورت لایتنینگ هوشمند اپل روی آیفون نسل بعدی است که هم می‌تواند شارژ کند و هم فایل صوتی را از خود عبور داده و پخش کند. اینجا را ببینید.

سامسونگ نوامبر 2015 ثبت اختراع گوشی هوشمند تاشوی خود را برای سازمان ثبت اختراعات آمریکا ارسال کرد که ظاهراً مورد موافقت رسمی قرارگرفته است. اینجا را ببینید.

طنز  کاریکاتور

طبق آمار منتشر شده نیمی از رانندگان تاکسی، علائم بیماری های عصبی از قبیل پرخاشگری، افسردگی و... را دارند! اینجا را ببینید.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی: 25 درصد قلیان های مصرفی به مواد روانگردان آلوده اند. اینجا را ببینید.

چند رسانه ای

در مراسم شب گذشته فیلم فروشنده اتفاق جالبی افتاد . یک پیرمرد بیمار که از طرفداران دست اندرکاران این فیلم بود خواهان گرفتن عکس یادگاری با آنها شد. اینجا را ببینید.

در فیلم زیر اشک شوق سهیلا جورکش قربانی فاجعه‌ی اسید پاشی اصفهان بعد از بدست آوردن بینایی اش را می بینید. اینجا را ببینید.

محبوب ترین خبرها

مسعود پزشکیان و علی مطهری با آرای نمایندگان مجلس دهم به عنوان نواب رئیس اول و دوم این مجلس انتخاب شدند. اینجا را ببینید.

علیرضا منصوریان حالا جدی ترین گزینه استقلالی ها برای هدایت این تیم است. اینجا را ببینید.

 

/212 17

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 542023

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 5 =