تیزر متفاوت «یک دزدی عاشقانه» رونمایی شد/ کارتون دزدان پیر کهنه کار

تیزر پویانمایی فیلم سینمایی «یک دزدی عاشقانه» رونمایی شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، فیلم سينمايي « یک دزدی عاشقانه» به کارگردانی امير شهاب رضويان همزمان با سومين هفته نمايش در سینماهای کشور، تیزر جدید اين فيلم سينمايي كه به صورت نقاشي متحرك ساخته شده، رونمایی شد.

تصويرسازي و جانبخشي نقاشي‌ها توسط اميد خوش‌نظر و حسن نوزاديان انجام شده و مهدي حيدري اين تيزر را تدوين كرده است، گفتار متن آن را دوبلور پيشكسوت ناصر طهماسب مي‌گويد.

اميرشهاب رضويان پيش از اين فيلم هاي سينمايي«سفرمردان خاكستري»،«تهران ساعت هفت صبح» و «ميناي شهر خاموش» را كارگرداني كرده که فيلم آخر از بیست و پنجمین جشنواره فیلم فجر دو سیمرغ بلورین دریافت کرده است.

تهيه كنندگي فيلم سينمايي «يك دزدي عاشقانه» را ناهيد دل آگاه برعهده دارد و مهدي هاشمي، فرهاد آييش، لادن مستوفي، لووان هفتوان، احد محمدكرمي، فرزانه قاسمي، رابعه مدني و امير حسين رستمي در آن نقش آفريني مي كنند.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: دو دزد پیر کهنه‏ کار، آقاکمال (مهدی هاشمی) و آقاجمال (فرهاد آئیش) پس از سال‏ها از زندان آزاد می‏ شوند و به امید دریافت سهم‏ خود از آخرین سرقت مشترک‏شان به سراغ همدست‏شان، اسی ‏خانم (لادن مستوفی) می روند.

 

 

58241

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 542220

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 6 =