میزان نوشت: دادستان عمومی و انقلاب شیراز گفت: حکم اعدام مرد ژله‌ای به اتهام افساد فی الارض فردا در ملاءعام اجرا می‌شود.

صالحی اظهارکرد: حکم اعدام مرد ژله‌ای به اتهام افساد فی الارض فردا در ملاء عام اجرا می شود.

وی گفت: این فرد به اتهام افساد فی الارض و ایجاد ناامنی به طور گسترده در سطح شیراز از طریق ورود به عنف شبانه به منازل تعداد زیادی از شهروندان و هتک حرمت نوامیس و تجاوز به اعدام محکوم شد.

دادستان عمومی وانقلاب شیراز در ادامه افزود: شگرد کاری متهم که به مرد ژله ای معروف است به این گونه بود که از 12 شب تا 5.30 بامداد به صورت پنهانی وارد منازل مردم می‌شده و اعمال شوم خود را اجرا می‌کرده است که به گفته وی، 100 مورد ورود به منزل داشته است.

وی اضافه کرد: با اخذ فیلم دوربین مدار بسته یکی از شکات متهم با تطبیق آزمایش DNA و گروه خونی و دیگر آثار به جای مانده از صحنه جرم از جمله نمونه خون‌های اخذ شده در آزمایشگاه ژنتیک، این فرد شناسایی و در تاریخ هفتم شهریورماه سال 94 دستگیر می شود.

صالحی همچنین گفت: در تاریخ 27 مهرماه قرار مجرمیت وی صادر و 26 دی ماه در شعبه اول دادگاه انقلاب حکم اعدام صادر شد که پس از اعتراض وارده، پرونده در شعبه 11 دیوان عالی کشور رسیدگی و رای مورد تایید قرار گرفت.

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 542362

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 8
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۸:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۲
    5 17
    کسی میدونه کجا اعدام میشه
  • یک جوان A1 ۲۳:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۲
    43 5
    آیه قرآن : "ان فی القصاص حیات یا اولی الباب" همانا در قصاص حیات وجود دارد ای اهل تفکر من یه خواهش از تمامی مردم و مخصوصا رسانه ها دارم.. به خدا شنیدن یه همچین چیزی فاااجعه است . جا داره آدم از شرم بمیره . آهای مسئولین کشور کجااایید ؟؟ بابا مگه امام علی یه زمان نفرمود اگه یه خلخال از پای یک زن یهودی در بیارن در جامعه اسلامی اگه کسی از شنیدنش بمیره نباید سرزنش بشه .. به کجا داریم میریم. واقعا تا کی میخوایم همین اخبار رو بشنویم ؟؟ چرا هنوز به این آیه قرآن ایمان پیدا نکردیم ؟ اکثر این افرادی که دست به این جنایات میزنن برید پرونده هاشون رو بررسی کنید، همه شون یه زمان برای یه جرم کوچکتر به زندان افتاده بودند . اما دریغ از برخورد محکم. دو روز زندان بودن و آزاد شدن ..
    • بی نام IR ۰۴:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۳
      4 4
      فقر و بیکاری و بیماری و بی عاری و عطش غریزه های جنسی به نظرت چه قدر میشه تقوا پیشه کرد، ظرف تقوای همه برابره؟اصلا اگه میشد که اینطوری نمیشد باباجان عزیزی می گفت: فقر از هر در وارد شود، ایمان از در دیگر خارج می شود. تو بگو مسوول، متولی کیست؟؟؟
  • بی نام A1 ۰۲:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۳
    32 2
    جانی هرسینی هم همینکارو کرد
  • ناشناس A1 ۰۴:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۳
    2 0
    اگه حبس ابد بخوره میتونه آزاد بشه
  • ناشناس IR ۱۷:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۳
    1 0
    بازم خوب که بعد از100بار وارد شدن به منازل مردم شناسایی شده باید هرچه زودتر این جرثومه فساد حلق اویز شودتا عبرتی باشد برای خلافکاران ومجرمان
  • ناشناس IR ۱۷:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۳
    1 0
    بای در مراکز تمام استانها پلیس هایی متخصص و ویژه مستقر شوند تا در صورت وقوع چنین حوادثی که شناسایی عاملین ان سخت است را برسی کنند وهرچه سریعتر مجرمین به دام قانون بیفتند
  • بی نام A1 ۱۱:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۷
    1 0
    متاسفانه تو مملکت ما کم نیستند این جور ادمها اگر از اول حکم اعدام میدادند درس عبرت شد حالا باید به تعدادزیادی تجاوز صورت بگیره تا اعدام کنند. چرا این اعدام به دفعه اول در هر جرم سنگین انجام نمیشه ؟