امام جمعه موقت بندرعباس گفت: زندگی امام خمینی (ره) صحنه اطاعت از پروردگار است و در موضع گیری های سیاسی خود نباید از آرمان های امام (ره) عبور کنیم.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از هرمزگان، حجت الاسلام محمدحسن فروزان نژاد در خطبه های نماز جمعه این هفته بندرعباس 14 خرداد سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) و سالروز قیام 15 خرداد را تسلیت گفت و بیان داشت: یکی از ویژگی بارز امام (ره) مردمی بودن ایشان است و امام به مردم و مردم هم به او اعتماد داشتند و امروز هم مسئولان باید به مردم اعتماد و آنها را در تصمیم گیری های خود شریک کنند.

وی ادامه داد: زندگی امام خمینی (ره) صحنه اطاعت از پروردگار است و در موضع گیری های سیاسی خود نباید از آرمان های امام (ره) عبور کنیم.

امام جمعه موقت بندرعباس افزود: با توجه به اندیشه و مکتب امام خمینی (ره) هر حرکتی که به اعتماد مردم به نظام و وحدت در جامعه خدشه وارد کند، حرام است.

حجت الاسلام فروزان نژاد با بیان اینکه انقلاب اسلامی بر پایه اراده مردم و جایگاه ولایت‌فقیه شکل گرفته است، تصریح کرد: دشمن با همه ابزارهای رسانه‌ای خود به دنبال ایجاد فاصله میان رهبری و مردم است اما تاکنون به واسطه هوشیاری مردم و نقش رهبری در عبور از گردنه‌های سخت این کشور، تلاش مذبوحانه دشمن به جایی نرسیده است.

وی بیان داشت: امروز مردم دشمن خود را می شناسند و می دانند که دشمن هیچ گاه به حرف ها و گفته های خود پایبند نیست و نمی شود به دشمنان اعتماد کرد.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 542760

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 6 =