وزیر ارتباطات در دیدار روز گذشته خود با بخش خصوصی ضمن اشاره به سیاست های دولت در حضور بخش خصوصی اظهار کرد: در سه سال گذشته بیش از هر زمان دیگر، زمینه برای حضور بخش خصوصی در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات فراهم شده است.

مركز روابط عمومي و اطلاع رساني وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات؛ دكتر واعظي، وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات در ديدار با فعالان بخش خصوصي حوزه ارتباطات و فناوري اطلاعات با اشاره به سياست هاي دولت يازدهم مبني بر حمايت از بخش خصوصي گفت: اكنون بيش از هر زمان ديگر زمينه براي حضور بخش خصوصي در بخش ارتباطات و فن آوري اطلاعات فراهم شده است.

وزير ارتباطات با تاكيد براينكه بسترهاي لازم براي حضور بخش خصوصي بايد هرچه بيشتر فراهم شود، يادآور شد: اكنون مجوزهاي لازم براي فعال سازي بخش خصوصي به آنان واگذار و اين بخش مي تواند بدون دغدغه در زمينه ارتباطات و فن آوري اطلاعات بيش از گذشته فعاليت كند.

وي همچنين ادامه داد: امروز اپراتورها براي توسعه فناوري هاي به روز نيازمند مجوز نيستند و مي توانند به راحتي فعاليت كنند در آينده نزديك با همكاري اپراتورها، اپراتورهاي مجازي را خواهيم داشت تا بتوانيم با همكاري بيشتر بخش خصوصي رونق اقتصادي را در اين حوزه گسترش دهيم.

دكتر واعظي همچنين با اشاره به الزامات توسعه بازار خاطرنشان كرد: در اين حوزه مي توانيم از پتانسيل بخش خصوصي و ايده هاي اين بخش استفاده كنيم، زيرا ايده ها و فعاليت هاي بخش خصوصي از الزامات توسعه بازار در بخش هاي مختلف است.

وي با تأكيد بر اينكه در بحث اقتصاد مقاومتي نيازمند فعاليت هاي جديد و استفاده از محصولات بومي هستيم بيان كرد: شركت هاي داخلي و فعال بخش خصوصي بايد براي فعاليت هاي خود از محصولات بومي استفاده كنند و در اين زمينه نيز دولت حمايت خود را اعلام مي كند.

وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات در پايان اين جلسه با اشاره به نقش بخش خصوصي در توليد محتوا و تأكيد بر اينكه محتواي داخلي به قيمت ارزان ارائه شود، گفت: با ايجاد مركز تبادل اطلاعات در تهران و شيراز امروز شاهد كاهش چشمگير هزينه ها هستيم و هفته بعد نيز اين مركز در مشهد و تبريز راه اندازي خواهند شد.


5656

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 547907

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 9 =