سازماندهی300طلایه دار در چهارمحال و بختیاری

بسیج نوشت ،دبیر ستاد احیای امربه معروف و نهی از منکر چهارمحال و بختیاری از آموزش و سازماندهی 300 طلایه دار انجام این فریضه واجب فراموش شده خبر داد.

سردار رضا محمدسلیمانی، در جلسه دبیران ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان های 9گانه استان چهارمحال و بختیاری با گرامیداشت فرارسیدن ایام پرفضیلت لیالی قدر، از اقدامات اعضای ستاد در سراسر استان تقدیر کرد.

محمدسلیمانی، پس از ارائه گزارش کار دبیران ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان چهارمحال و بختیاری با تأکید برآموزش همه داوطلبان ثبت نام شده برای اجرای این فریضه واجب الهی، گفت: مهم ترین اصل در ستاد، آموزش افراد برای تذکر لسانی در حوزه های مختلف و تشویق و ترغیب آحاد مردم به اجرای این فریضه تأثیرگذار در سطح جامعه است.

وی، افزود: 30گروه طلایه داران امر به معروف و نهی از منکر با جمعیت بیش از 300 نفر سازماندهی شده اند و آموزش های لازم را در زمینه اجرای این اصل قانونی و شرعی در کارگاه های مختلف گذرانده اند.

دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان چهارمحال و بختیاری، با اشاره به برگزاری کارگاه آموزشی در شهرستان های شهرکرد و کیار، ادامه داد: ظرفیت ماه مبارک رمضان، بهترین فرصت برای آشناسازی آحاد مردم با این فریضه الهی امر به معروف و نهی از منکر است و در این جلسه نیز تأکید شد کارگاه های آموزشی در شهرستان های دیگر استان نیز، برگزار شود.

وی، گفت: کارگاه آموزشی طلایه داران امر به معروف و نهی از منکر با حضور بیش از 200 نفر در مرکز استان برگزار شده و خواهران داوطلب نیز از سراسر استان در شهرکرد حضور یافته و آموزش های لازم را فراگرفته اند.

این مقام مسئول، شبهای قدر را فرصت بسیار مناسبی برای آشناسازی مردم با اهمیت فریضه امر به معروف و نهی از منکر و قانون مصوب مجلس شورای اسلامی در زمینه حمایت از آمران و ناهیان دانست و تأکید کرد: مبلغان و سخنرانان از این زمان های معنوی برای تشویق مردم به احیای این فریضه واجب الهی که در جامعه فراموش شده است، بپردازند.

گفتنی است: در این جلسه، دبیران ستادهای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان های 9گانه استان چهارمحال و بختیاری با ارائه گزارش از اقدامات و فعالیت های خود، برنامه های آینده را اعلام کردند.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 549743

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =