امام جمعه پلدختر گفت: بیکاری یکی از عوامل روی آوردن به مواد مخدر است که تنزل اجتماعی و نابودی خانواده و غیره از تبعات و مضرات مواد مخدر است

به گزارش خبرنگار خبرآنلاین در پلدختر ، حجت الاسلام محمد سوری در جمع مدیران و مسوولان دستگاه های دولتی شهرستان پلدختر افزود: موادمخدر بنیان خانواده را هدف قرار داده و این پدیده یکی از عواملی است که به ایمان ، جان و مال ،اجتماع و خانواده ها آسیب می رساند .
وی گفت: مواد مخدر عوارض جسمی و روحی زیادی دارد باعث ضعف در بدن انسان می شود و کسانی که آلوده به این مواد هستند به طور کامل از ظاهر جسمی آنها پیدا است که برای رهایی از مواد مخدرو برون رفت از اعتیاد باید دین را الگوی زندگی اجتماعی قرارداد و تاکید بر اهمیت خانواده نیز در این بخش باید در دستور کار قرار گیرد .
حجت الاسلام سوری با بیان این که افراد آلوده به مواد مخدر نمی توانند در سرنوشت کشور سهیم و آن را رقم بزنند افزود: دشمن می خواهد از طریق شبیخون فرهنگی و راه های زیاد دیگری به جوانان ما ضربه بزند .
وی گفت: خانواده ها نباید نسبت به فرزندان خود بی توجه باشند باید آنها را حمایت کنند و مواظب باشند که فرزندان آنها با چه افرادی معاشرت می کنند زیرا دوست و رفیق بد روی انسان تاثیر منفی می گذارد .
وی افزود: قوه قضاییه و کسانی که قانونگذار هستند، قوه مجریه و همه افرادی که قانون تصویب می کنند باید در این رابطه فعالیت داشته و با این پدیده شوم مبارزه کنند .
امام جمعه پلدختر یکی از عوامل روی آوردن به مواد مخدر را بیکاری دانست و گفت: دولت باید زمینه اشتغال جوانان را فراهم کند تا به سمت و سوی مواد مخدر سوق پیدا نکنند و قبل از آن که به موادمخدر آلوده شوند جلوی آن را باید گرفت

اسما اسماعیل پور/

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 549802

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =