مهدی طارمی به پرسپولیس برگشت؛ آن هم بدون اینکه مشخص شود چگونه قراردادش را با ریزه اسپور فسخ خواهد کرد.

میثم بهرامی - خبرگزاری خبرآنلاین / عجیب تر از نحوه جدایی مهدی طارمی از پرسپولیس، نحوه برگشتن او به این تیم بود. طارمی یکی دو هفته قبل و در حالی که پرسپولیسی ها سرمست از تمدید احتمالی قرارداد او بودند، به باشگاه رفت. چهره او اما عجیب بود. نه لبخندی در کار بود و نه احساس رضایتی. او به دوربین ها لبخند نمی زد اما مهم این بود که در باشگاه حاضر شده و با مدیران تیم به توافق رسیده است.
دیگر همه هواداران خوشحال بودند که تیمشان آقای گل فصل گذشته را حفظ کرده و با حضور او، رسیدن به یک قهرمانی شیرین دور از دسترس نیست. اما ناگهان طارمی سر از ترکیه درآورد. او و رامین رضاییان تصمیم گرفتند آینده احتمالا درخشان خود را در لیگ ترکیه جست و جو کنند. هنوز چند ساعت از انتشار خبر حضور رضاییان و طارمی در تیم ریزه اسپور ترکیه نگذشته بود که صدها هزار ناسزا در شبکه های اجتماعی نثار این دو بازیکن شد. لشگر اینستاگرامی فارسی زبان این بار صفحه های اجتماعی مرتبط با رضاییان و طارمی را هدف قرار داده بودند تا صدها هزار کامنت خود را برای آن ها بنویسند. در این میان حتی به پورعلی گنجی هم که در لیگ های عربی بازی می کند و فقط به این دو نفر بابت لژیونر شدن تبریک گفته بود، رحم نشد.
خیلی طول نکشید که طارمی از حضورش در تیم ترکیه ای پشیمان شد. احتمالا به همان اندازه که عکس انداختن با تانک کودتاگران ترکیه ای برای رضاییان جذاب بود، طارمی از این کودتا و حمله تروریستی در فرودگاه آتاتورک استانبول ترسید و در نهایت هم تصمیم گرفت ریزه اسپور را ترک کند. حالا او به پرسپولیس برگشته کامنت هایی که محتوای مودبانه ای نداشتند، تبدیل شده اند به تمجیدها از مهدی طارمی.
هواداران پرسپولیس با قلب رئوفی که دارند، خیلی زود طارمی را بخشیدند و اتفاقات دو هفته قبل را فراموش کردند. طارمی حالا از جانب سایر بازیکنان پرسپولیس هم بیش از اندازه تحویل گرفته می شود. برای او تونل تشکیل دادند تا بازگشتش به پرسپولیس را تبریک بگویند. اما شاید بهتر باشد پرسپولیسی ها ابتدا نسبت به حل شدن مشکل طارمی و ریزه اسپور اطمینان پیدا کنند. حالا همه می دانند که طارمی نمی تواند به راحتی پیراهن پرسپولیس را بپوشد و مشکل او به اندازه ای حاد هست که مدیران تیم حاضر نیستند توضیح روشن و شفافی در این باره بدهند.
خود طارمی هم در مصاحبه ای که اخیرا انجام داده، حرف های عجیبی زده است. خبرنگار از او می پرسد قرارداد با ریزه اسپور چه می شود که طارمی می گوید: «این مورد حاشیه ای است. مهم این است که من می خواهم برگردم پرسپولیس. بقیه مسائل حاشیه است.»
بعید است طارمی نداند که طبق قراردادی که با ریزه اسپور بسته، این باشگاه می تواند از او شکایت کند و حالا اصلا مهم نیست که او قصد دارد به باشگاه برگردد. تا مدتی قبل که طارمی قرارداد نداشت و بازیکن آزاد بود، این اهمیت زیادی داشت که خودش دوست داشته باشد در کدام تیم بازی کند، اما حالا که با ریزه اسپور قرارداد بسته، اصلا مهم نیست که چه چیزی را دوست دارد چراکه حالا نظر باشگاه ریزه اسپور مهم است. طارمی فقط واژه «سوال حاشیه ای» را یاد گرفته و حتی نمی داند کجا باید از این واژه استفاده کند.
در حال حاضر اگر کسی به طارمی نازک تر از گل بگوید، به هواداران برمی خورد اما پرسپولیسی ها باید بدانند اگر بازگشت طارمی به پرسپولیس با مشکل حقوقی همراه باشد و او برای تیم بازی کند، ممکن است برای خود تیم هم عواقبی داشته باشد.
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 557363

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 9 =