فرماندار پلدختر گفت: پیرامون علت حادثه، نظرهای متفاوتی وجود دارد که احتمال می رود به علت خطای انسانی پیمانکار شرکت اتیلن این اتفاق رخ داده باشد در هر صورت علت اصلی حادثه و میزان خسارات وارده ناشی از آن در دست بررسی کارشناسی است.

نورالدین درمنان روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرآنلاین در پلدختر با بیان اینکه میزان خسارات ناشی از این حادثه مشخص نیست، اظهار داشت: آتش سوزی خط انتقال گاز اتیلن غرب کشور در شهرستان پلدختر عمدی نبوده است.
وی افزود: پیرامون علت حادثه نظرهای متفاوتی وجود دارد که احتمال می رود به علت خطای انسانی پیمانکار شرکت اتیلن این اتفاق رخ داده باشد در هر صورت علت اصلی حادثه و میزان خسارات وارده ناشی از آن در دست بررسی کارشناسی است.
فرماندار پلدختر بیان کرد : خط انتقال گاز اتیلن غرب کشور در ارتفاعات روستای پران پرویز از توابع پلدختر راس ساعت 16 و 20 دقیقه امروز جمعه دچار آتش سوزی شد.
وی عنوان کرد: به محض اطلاع از وقوع این آتش سوزی اقدامات اولیه با هماهنگی مدیران مربوطه انجام شد لذا آتش سوزی با بستن شیرهای گاز خودکار و منتهی به لوله پس از چهار ساعت به طور کامل مهار شد.
درمنان گفت: با این اقدامات خط انتقال گاز مسدود و از تزریق گاز به لوله جلوگیری به عمل آمد که منجر به مهار آتش سوزی شد.
وی تصریح کرد: به رغم مهار آتش سوزی همچنان مقداری گاز درون لوله باقی مانده که ممکن است مضراتی برای مردم داشته باشد زیرا این میزان گاز باید به تدریج سوخته و خاموش شود.
وی خاطرنشان کرد: در این حادثه 20 تن از اهالی روستای پران پرویز و کارکنان شرکت اتیلین به طور سطحی مصدوم و به بیمارستان منتقل شدند و فقط یک تن از آنها از ناحیه پا دچار شکستگی شده بود که همراه با یک تن دیگر با جراحات سوختگی بیشتر جهت مداوا به بیمارستان مرکز استان منتقل شدند

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 559368

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =