نماینده ولی فقیه در همدان، با بیان اینکه وهابیت بسیار از قرآن دم زد اما در نهایت تفسیرهای ناروا برای قرآن وارد کرد، گفت: امروز قرآن کشورهای دنیا را فتح کرده و تنها باید به قرآن عمل کنیم تا زمانی که عمل نباشد، اهداف این برنامه‌ها حاصل نخواهد شد.

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از همدان ؛ آیت الله غیاث الدین طه محمدی، نماینده ولی‌ فقیه در همدان با بیان اینکه عمل به قرآن در جامعه مکمل برنامه‌های قرآنی است، گفت: عمل به قرآن در جامعه مهجور مانده است.

وی که در سی و چهارمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‎آموزان کشور سخن می گفت با بیان اینکه یکی از نشانه‌های آخرالزمان این است که قرآن را زیر پا و دنیا را بالای سر می‌گذارند، افزود: در آخرالزمان مردم دلارپرست می‌شوند.

وی با بیان اینکه برگزاری برنامه‌های قرآنی و پخش آن به طور مستقیم، حیاتی، ارزشمند و ماندگار است، گفت: امیدواریم در نتیجه این برنامه‌ها همه بتوانیم کتاب الهی را از هجران و مهجوریت نجات دهیم.

نماینده ولی فقیه در استان همدان افزود: آنچه که باید مورد توجه همگان بعد از قرائت، لحن، تجوید، ترجمه و تفسیر، قرار گیرد تبیین عظمت قرآن را در سنین پایین برای فرزندان است.

وی با اشاره به اینکه عظمت قرآن را چگونه باید منتقل کرد، تصریح کرد: اگر ما به حقیقت اهل قرآن باشیم با مردگان نیز می‌توانیم سخن بگوییم.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 559839

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =