۵۳۷ طرح صنعتی و کشاورزی در چهارمحال و بختیاری متقاضی دریافت تسهیلات شدند

معاون هماهنگی امور اقتصادی و منابع استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: ۵۳۷ طرح و واحد صنعتی و کشاورزی برای استفاده از تسهیلات رونق صنایع کوچک و متوسط در سامانه بهین یاب وزارت صنعت، معدن و تجارت ثبت نام کردند.

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین به نقل از روابط عمومی استانداری ، سيامك سليماني دشتكي در ستاد تسهيل و رفع موانع توليد چهارمحال و بختياري تأكيد كرد: از اين تعداد، ۲۱۷ طرح و واحد صنعتي بوده كه متقاضي دريافت دو هزار و ۶۶۰ ميليارد ريال تسهيلات هستند كه با بانك هاي عامل عقد قرارداد شده است.

وي افزود: ۶۰ طرح و واحد كشاورزي با ۳۷۰ ميليارد ريال نيز به بانك عامل معرفي و مورد توافق قرار گرفته است.

سليماني دشتكي تصريح كرد: در راستاي تحقق شعار اقتصاد مقاومتي، اقدام و عمل، ۲۹۵ واحد تعطيل و نيمه تعطيل توليدي و صنعتي چهارمحال و بختياري تا پايان امسال فعال مي شود.

معاون هماهنگي امور اقتصادي و منابع استاندار چهارمحال و بختياري بيان داشت: دستگاه هاي اجرايي و بانك هاي عامل امسال همكاري مطلوبي در راستاي رونق توليد در استان داشته و اين موضوع همكاري بيش از پيش اين دستگاه ها را مي طلبد.

وي اضافه كرد: دستگاه هاي اجرايي و بانك هاي عامل چهارمحال و بختياري با مشاركت يكديگر براي پويا شدن اقتصاد استان و جلوگيري از تعطيل شدن واحدهاي توليدي تلاش كنند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 559870

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 12 =