معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز در شورای اداری معرفی شد

صبح امروز جلسه شورای اداری استان با حضور "محمدحسین مقیمی" معاون سیاسی وزیر کشور برگزار شد و « فتح اله حقیقی» معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز پس از دریافت حکم خود، بطور رسمی آغاز بکار کرد.

به گزارش خبرآنلاین البرز و به نقل از روابط عمومی استانداری البرز، صبح دوشنبه جلسه شورای اداری استان با حضور «محمدحسین مقیمی» معاون سیاسی وزیر کشور،«سیدحمیدطهائی» استاندار البرز، معاونان، مشاوران،نمایندگان و جمعی از مدیران کل استان در سالن شهدای دولت برگزار شد.

این جلسه با گزارشی از اقدامات مهم استان توسط استاندار البرز در بحث اقتصاد، رفع موانع تولیدی و تکمیل پروژه های مهم استان همراه بود.

معاون سیاسی وزیر کشور در بخشی از این معارفه اظهار داشت:فرصت خدمت موهبتی است که خداوند در اختیار افراد قرار می دهد و باید در این زمان کوتاه منشاء اثر خیر بود.

مقیمی افزود: «فتح اله حقیقی» تدریس 20 ساله در دانشگاه،مدیریت در فرمانداری قم، معاونت سیاسی، امنیتی استانداری قم، معاونت سیاسی،امنیتی استانداری بوشهر،مدیرکل اجتماعی استانداری قم و در وزارت کشور نیز مسئولیت های مختلفی داشته و از تجارب خوبی برخوردار هستند و جزو معاونان فعال و اثر گذار در استان بوشهر بوده اند.

مقیمی گفت:استان البرز به جهت شرایط استقرار صنایع و نقاط گردشگری استانی ویژه است و باید توجه ویژه ای به این استان داشت.

وی ادامه داد: معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی باید سه حوزه بسیار سنگین را هدایت و راهبری کند.

معاون وزیر کشور با اشاره به اینکه امروز امنیت در کشور حاکم است، گفت: یکی از وظایف دولت ایجاد امنیت در کشور و با توجه به مسئولیت استانداران، معاون امنیتی نقش بسیار تعیین کننده ای در این زمینه خواهند داشت و با مشارکت همه دستگاه های موثر در تداوم و حفظ امنیت تلاش کنند.

مقیمی در بحث اجتماعی نیز بیان کرد: گزارشی توسط معاونت وقت وزارت کشور پیش تر مطرح شد و تصمیماتی گرفته شد و مقرر شد دولت و مسئولان اجرایی نتیجه فعالیت ها در ارتباط با مباحث اجتماعی را ارائه دهند.

وی افزود: باید اقداماتی انجام شود تا آسیب های اجتماعی مهار و کنترل شود.

معاون سیاسی وزیر کشور ادامه داد: باید مسائلی که جامعه را تحت تأثیر مسائل اجتماعی قرار میدهد باید آسیب شناسی و برطرف شود.

مقیمی ارائه گزارش عملکرد شش ماهه استان البرز در حوزه مباحث اجتماعی به وزارت کشور را از وظایف خطیر این معاونت اعلام کرد.

معاون سیاسی وزیر کشور همچنین بیان کرد: دو انتخابات مهم در سال آتی پیش رو است، برای مدیریت روستاها و شهرها باید افرادی را انتخاب کنیم که تأثیرگذار در جامعه باشند.

مقیمی ایجاد نشاط اجتماعی، کاهش چالش های اجتماعی، فعال شدن احزاب سیاسی،بسترسازی برای طرح دغدغه ها، ایجاد امنیت پایدار در استان، برطرف ساختن نواقص و... را از وظایف مهم معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز دانست و بر لزوم اجرایی شدن آن تأکید کرد.

معاون سیاسی وزیر کشور تعامل با نمایندگان و تحقق برنامه ها و اهداف دولت را سبب ساز تحولی اساسی در استان مجاور پایتخت دانست.

وی بیان کرد: استان البرز شرایط ویژه ای از حیث سرمایه گذاری دارد و زیرساخت های توسعه آن فراهم است. سیاست های اقتصادی استان و اقتصاد سیاسی استان باید بگونه رقم بخورد که از امکانات استان بهره مند شده و گام های موثری برداشته شود.

در پایان این جلسه توسط معاون سیاسی وزیر کشور ضمن قدردانی از تلاش های «حجت اله ملاصالحی»، حکم « فتح اله حقیقی» معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز به وی اعطا و بطور رسمی کار خود را آغاز نمود.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 559973

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 11 =