دیدار استاندار چهارمحال و بختیاری با مسئولان ملی

استاندار چهارمحال و بختیاری در راستای پیشبرد برنامه های اقتصادی و عمرانی این استان با وزیر صنعت، معدن و تجارت و رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) دیدار کرد

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین به نقل از روابط عمومی استانداری ، قاسم سليماني دشتكي در نشست با وزير صنعت، معدن و تجارت با اشاره به رويكرد دولت در راستاي اقتصاد مقاومتي گفت: توجه بيشتر به طرح هاي حوزه صنعت و معدن و طرح هاي توليدي كليد توسعه چهارمحال و بختياري و تحقق اقتصاد مقاومتي است.
وي تأكيد كرد: وزير صنعت، معدن و تجارت نيز در نشستي با حضور معاونان اين وزارتخانه، مديران استاني و نمايندگان چهارمحال و بختياري در مجلس شوراي اسلامي ضمن تبادل نظر دستورهاي لازم را در اين خصوص صادر كرد. سليماني دشتكي افزود: دستاورد اين نشست ۱۵ مصوبه مهم براي چهارمحال و بختياري بود و محدوديت صادرات توليد كارخانه سيمان به عراق نيز برطرف شد. وي همچنين در نشست جداگانه اي با رئيس ستاد اجرايي فرمان حضرت امام خميني تصريح كرد: اقدامات بنياد بركت در چهارمحال و بختياري قابل تقدير است. وي بيان داشت: تكميل و بهره برداري طرح هاي تعريف شده در چهارمحال و بختياري و تأمين اعتبار در اين خصوص بايد در اولويت قرار گيرد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 560391

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 12 =