معاون نظارت و اعمال مقررات رگولاتوری اعلام کرد: استفاده از مسدودکننده‌های تلفن همراه (jammer)، فقط با دریافت مجوز از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی مجاز است.

به گزارش خبرآنلاین و به نقل ازمركز روابط عمومي و اطلاع رساني وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات، حسين فلاح جوشقاني گفت: ضوابط فني و مقررات مسدودكننده‌هاي تلفن همراه، از سال ۸۸ در كشور لازم‌الاجرا بوده و براساس اين ضوابط، استفاده از مسدودكننده‌هاي تلفن همراه تنها درصورت دريافت مجوز از رگولاتوري و فقط در موارد مشخص شده در اين مصوبه مجاز است.


وي افزود: عمده مسدودكننده‌هاي غيرمجاز داراي توان تشعشعي بالاتر از حد استاندارد هستند كه علاوه بر آسيب رساندن به شبكه‌هاي ارتباطي و اختلال در خدمات‌رساني به مردم، سلامت افرادي را كه در معرض امواج اين تجهيزات قرار مي‌گيرند، به خطر مي‌اندازند.


معاون نظارت و اعمال مقررات رگولاتوري درباره پيامدهاي استفاده از تجهيزات مسدودكننده تلفن همراه گفت: با كساني كه بدون مجوز از سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديوئي از مسدودكننده‌هاي تلفن همراه (jammer) استفاده كرده و در شبكه راديوئي اپراتورهاي تلفن همراه اختلال ايجاد مي‌كنند، تمامي دستگاههاي غيرمجاز آنان جمع‌آوري ‌شده و به صورت قانوني با آنان برخورد مي‌شود.


5656

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 560838

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 4 =