۰ نفر
۱۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۳

سرمربی استقلال می گوید یک غفلت باعث شکست تیمش شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ علیرضا منصوریان سرمربی استقلال پس از شکست تیمش، در کنفرانس مطبوعاتی گفت: «روز خبرنگار را پیشاپیش به همه شما تبریک می گویم. متاسفانه یک غفلت کار ما را خراب کرد. باید بچه ها را از خواب بیدار می کردیم. شاید بچه ها فکر کرده بودند بازی در دقیقه 86 تمام شده است. می توانستیم گل هایمان را از یک به چند تا برسانیم. شاید نفرات باتجربه تر باید جوان ها را بیدار می کردند. به بچه ها گفته بودم تمام تیم ها سالی دو بار در برابر استقلال و پرسپولیس می توانند جلوی دوربین به میدان بروند و این باعث می شود با انگیزه فراوان بازی کنند. شرمنده هواداران شدیم و خود من و بازیکنان باید باور کنیم که نباید غفلت کنیم. باید اشتباهات تاکتیکی را در طول هفته برطرف کنیم.»منصوریان درباره تعویض های خود که باعث انتقاد شده، گفت: «می خواستیم نتیجه را حفظ کنیم. نیاز به تازه نفس ها داشتیم. ما نفرات جلوی زمین را همیشه تغییر می دهم نه در دفاع و هافبک. تعویض در نفرات بالا یعنی می خواهیم نتیجه را بهتر کنیم. در نفت هم روشم همین بوده و در استقلال هم چنین روشی دارم.»
او درباره شباهت گل های خورده استقلال هم توضیح داد: «بله، وقتی به یک مدل گل می خوریم یعنی ایراد داریم. ما در آن نقاط مشکل داریم و باید آن ها را برطر ف کنیم.لازم نیست شیک بازی کنیم. اما خیلی از دفاع های تاپ دنیا توپ اول را فقط دفع می کنند در حالی که بازیکنان ما گهگاه در آخرین لحظه هم به فکر مالکیت هستند. حتما نباید دفاع ما توپ را از حریف بگیرد بلکه می تواند توپ را دفاع کند.»
منصوریان ادامه می دهد: «در بازی قبل دو موقعیت در دقایق 2 و 15 از دست دادیم. امروز هم چنین اتفاقاتی افتاد. کاوه رضایی قطع به یقین می تواند یکی از آقای گلهای لیگ باشد. احتیاج است که آن ها هماهنگ با روند تیم شوند. بازی در استقلال و پرسپولیس مثل بازی در تیم ملی است. خط حمله نیاز به زمان دارد تا بفهمد هر موقعیتی که از دست بدهد ممکن است شرایط را دگرگون کند.»
سرمربی استقلال درباره قول برد دربی که در ابتدای فصل داده گفت: «ما یک بازی داریم و پس از آن یک ماه استراحت داریم که بهترین فضا برای بازیابی ما است. ما بازی به بازی جلو می رویم و تفکراتمان را قدم به قدم جلوی می بریم. بعد از تعطیلات یک بازی داریم و قطع به یقین به شرایط ایده آل می رسیم.»

 

252 43

 

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 563992

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 15 =