۰ نفر
۲۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۰
رودکی: محجوب بهتر بود اما باخت

رودکی پس از حذف محجوب گفت: محجوب و ملایی سرمایه های جودو ایران هستند، البته در نتایج کسب شده در المایک خیلی مسائل دخیل است.

مرتضی رضایی خبرنگار اعزامی خبرآنلاین به ریو/ پس از شكست و حذف محجوب و  از مسابقات جودو المپیك، محمدرضا رودكي گفت: واقعيت اين بود كه محجوب بهتر از حريفش بود، او شانس صعود داشت اما باخت و حذف شد.
او گفت: سرمايه هاي جودو ايران همين سه نفر هستند، البته در نتايج كسب شده در المايك خيلي مسائل دخيل است.
رودكي در ادامه گفت: محجوب نتوانست درست تمركز كند و به همين دليل باخت، سعيد ملايي هم كارش را انجام داد اما روي دو اشتباه باخت و حذف شد.
مدير سازمان تيم هاي ملي جودو با بيان اينكه حريف ملايي كه باعث حذف وي شد، در نهايت به عنوان قهرماني رسيد، گفت: محجوب هم شرايط خوبي داشت اما نتوانست درست تمركز كند و به همين دليل باخت، البته اينجا المپيك است، تا همين الان سه نفر از قهرمانان جهان حذف شده اند، المپيك شرايط خاصي دارد، هر ورزشكاري اشتباه كمتري مرتكب شود برنده مي شود.
وي با اشاره به مسائل و حاشيه هاي اخير جودو گفت: تا امروز صحبتي نكرديم تا آرامش حفظ شود، با مسايل مختلفي مواجه بوديم، همين دو سه ماه آخر با جذب اسپانسر توانستيم دو اعزام داشته و اينگونه سهميه هاي خود را حفظ كنيم وگرنه ممكن بود سهميه ها از دست برود.

بخش دوم محمد رضا رودكي: مدير تيم هاي ملي جودو كه امروز به عنوان مربي ، جواد محجوب را كوچ كرد، در بخش ديگري از صحبتهايش درباره اينكه چقدر از نظر فني از دو ملي پوش ايران راضي است، گفت: از سعيد ملايي هم راضي ام، هم ناراضي، سعيد بايد المپيك را مي ديد، چون خيلي زحمت كشيده بود.اما چند اشتباه فردي داشت كه اگر انها را انجام نمي داد، مي توانست برنده باشد. در مورد محجوب هم بايد بگويم كه او تمركز لازم را نداشت. رودكي در ارتباط با اينكه چرا نصرت به عنوان كوچ محجوب نبود، ادامه داد: اين خواست محجوب بود ٣-٤ سال اخر دوران ىوزش من با ٣-٤ سال اول محجوب در يك دوره بوده و با هم دوستيم. به همين خاطر خواست كه من او را كوچ كنم. رودكي در بخش پاياني صحبت هايش با حمايت از ورزشكارانش گفت: ما محدوديت هاي زيادي داشتيم و اگر در اين چند ماه اخير كميته به كمك نمي امد و اقاي گواري در اين ٤٠ روز، حمايت نمي كرد، ممكن بود بچه ها حتي در المپيك هم شركت نمي كردند. مشكلات ما به حدي بود كه حتي در زمينه لباس و وسايل اوليه هم بچه ها مشكل داشتند.

256 41

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 566328

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 9 =