ایسنا نوشت: سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از وقوع یک تصادف مرگبار در ساعت 2:1 بامداد امروز در مسیر غرب به شرق اتوبان بابایی زیر پل صیاد خبر داد که در پی آن سه ایستگاه آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

سیدجلال ملکی با بیان اینکه در این حادثه یک دستگاه خودرو سواری بسترن به دلیل نامشخصی از مسیر اصلی منحرف و با گاردریلها و پایه‌های بتنی پل در حاشیه اتوبان برخورد کرده بود افزود: در پی این حادثه بدنه خودرو متلاشی و 4 سرنشین در خودرو محبوس شده‌ بودند که آتش نشانان عملیات را آغاز کردند و هر 4 سرنشین را خارج شدند.

به گفته وی؛ یکی از سرنشینان که به شدت دچار آسیب‌دیدگی شده بود، زنده ماند اما سه نفر دیگر جان خود را از دست دادند.

ملکی ضمن بیان اینکه عملیات در ساعت 3:41 دقیقه به پایان رسید گفت: محل به عوامل پلیس راهور برای بررسی علت حادثه تحویل شد.

به گفته شاهدان عینی؛ این خودرو ابتدا به گاردریل‌ها برخورد کرده و سپس منحرف شده بود.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری همچنین در ادامه این گفت‌وگو از حادثه گازگرفتگی شب گذشته در خیابان ظفر خبر داد که بدنبال آن 6 نفر دچار مسمومیت شدند.

ملکی در این باره افزود: در ساعت 20:47 دقیقه شب گذشته حادثه گاز گرفتگی در یک مجتمع مسکونی در خیابان ظفر خیابان پیوندی اعلام شد که دو ایستگاه به محل حادثه اعزام شدند.

به گفته وی، این حادثه به علت نشت گاز منواکسید کربن در ساختمانی 5 طبقه و دارای 30 واحد مسکونی رخ داده بود که در پی آن پیش از رسیدن آتش نشانان ساکنان 2 واحد مسکونی که گاز در آنها نشت کرده بود، از خانه خارج شده بودند که آتش نشانان نیز تمامی ساکنان را از ساختمان خارج کردند.

ملکی در مورد علت وقوع این حادثه به ایسنا گفت: بررسی‌های کارشناسان نشان داد، نقص دودکش موتورخانه که در زیرزمین قرار داشت باعث انتشار گاز منواکسید کربن از طریق رایزرها به طبقات شده بود که توصیه‌های ایمنی لازم ارائه و مقرر شد پس از سرویس موتورخانه ساکنان به این ساختمان وارد شوند.

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 567611

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 15
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام DE ۰۶:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۵
    88 6
    متلاشی شدن بدنه خودرو به خوبی نشان می دهد با سرعت 140 تا به بالا رانندگی می کرده. اگر سرعتش 80 تا بود مطمئن باشید زنده می ماندند.
    • بی نام A1 ۰۶:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۵
      12 5
      نه با پراید. شما با پراید به ستون بتونی با 70 کیلومتر در ساعت بکوب اگر چیزیت نشد بیا برای ما تعریف کن.
    • بی نام IR ۰۷:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۵
      7 9
      دقت نکردی برادر. ماشینش چینی بوده. خیلی ماشین ها هستند با 140 به بالاش هم دیگه حداقل متلاشی نمیشن.
    • بی نام IR ۰۹:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۵
      7 4
      سطح ايمني خودروي چيني
    • مهدی IR ۰۹:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۵
      8 2
      مردن تو ایران مثل نوقل و نبات شده
    • بی نام A1 ۱۲:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۵
      8 1
      آقایونی که به اون بنده خدا گیر دادید سال پیش یادتون رفته پورشه با اون ایمنی بی مثالش تبدیل به آهن پاره شد؟ لطفاً آئین نامه و قوانین راهنمائی و رانندگی رو رعایت کنید اگر یه مو از سر کسی کم شد.
  • علی IR ۰۷:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۵
    9 5
    قطعا سرعت بالایی داشتن ولی ایمنی خودرو هم باید در نظر گرفته بشه.وقتی دیروز میگفتیم خودروی بی کیفیت چینی با قیمت گزاف پر بازار شده که دست کمی از پراید نداره ولی 45 برابر قیمت داره الان شاهدش از غیب رسید.خودروی 6070 میلیونی چینی با ظاهری فریبنده و نسبتا زیبا ولی کیفیت و ایمنی بسیار پایین .با تصادفی ولو با سرعتی معادل 120 کیلومتر 3 کشته داده.این واقعا تاسف باره
  • بی نام IR ۰۹:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۵
    9 4
    اونجا دوربین داره و حداکثر سرعت 100 می باشد. به نظر می رسد بایستی به کیفیت و ایمنی خودروهای چینی شک کرد و مسئولانی که با بالا بردن تعرفه گمرک، ملت ایران را مجبور به سوار شدن ماشین های بی کیفیت به بهای گزاف و در نهایت از دست دادن جانشان می کنند. با نهایت تأسف
    • بی نام A1 ۱۵:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۵
      0 0
      ﺗﻧﻬﺎ اﺗﻮﺑﺎﻥ ﺗﻬﺮاﻥ ﻛﻪ 100 ﺗﺎﻳﻲ ﺑﻮﺩ,,اﻻﻥ 90 ﻣﻴﺸﻪ, ﻭﻟﻲ ﺯﻳﺮ ﭘﻞ ﺻﻴﺎﺩ ﺟﺰﻭﻱ اﺯ ﺻﺪﺭ ﻣﻴﺸﻪ و اﻭﻧﺠﺎﻫﺎ 80 ﻫﺴﺖ
    • بی نام A1 ۰۹:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۶
      0 0
      حداکثر سرعت توی بابایی 90 تاست نه 100تا
  • علی IR ۱۰:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۵
    7 7
    ماشین چینی همینه
  • بابک A1 ۱۱:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۵
    6 3
    من نمی دونم همه ی مردم این مملکت مدرک کارشناسی تو تمام زمینه ها رو دارند و به خودشان اجازه می دهند تو همه چی اظهار نظر کنند.چیزی که واضحه حادثه به خاطر تخطی از سرعت مطمئنه بوده ولی متاسفانه همه چیز رو می اندازیم گردن خودروی چینی.دوستان کارشناس لطفا یک نگاه به تصاویر دو تصادف معروف پارسال خودرو های پورشه و bmw هم بیاندازند و نظرشون رو اعلام کنند.
  • بی نام A1 ۱۱:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۵
    8 2
    همه تقصیرات متوجه خودرو نیست وقتی به صورت جنون امیز رانندگی صورت میگیره باید منتظر چنین حوادثی بود من خوشحالم که لا اقل برای خودروی دیگری ایجاد حادثه نشد در ضمن خدمت ان افرادی که بی ام دبلیو و پورشه را ضامن حفظ جان در تصادفات میدانند عرض می کنم فکر کنم سال گذشته بود که سه نفر که از قهرمانان اتوموبیلرانی سوار بر بی ام دبلیو در اتوبان همت و یکنفر سوار بر پورشه در خیابان شریعتی جانشان در برخورد با گاردریل و درخت از دست دادند
  • بی نام A1 ۱۵:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۵
    0 0
    ﺩﻭﺳﺘﺎﻥ ﺑﺎ اﻭﻥ ﺳﺮﻋﺖ ﺯﻳﺎﺩ ﻣﻮﻗﻊ ﺑﺮﺧﻮﺭﺩ ﺑﻪ ﺟﺪﻭﻝ ﻣﺎﺷﻴﻦ ﺑﻠﻨﺪ ﺷﺪﻩ و ﺑﺎ ﭘﺮﻭاﺯ ﺁﺯاﺩ ﺑﻪ ﭘﺎﻳﻪ ﭘﻞ ﺧﻮﺭﺩﻩ,,ﻟﻂﻔﺎ اﺗﻮﺑﺎﻥ ﺻﺪﺭ و ﺩﻗﺖ ﻛﻨﻴﺪ ﻫﻴﭻ ﺧﻮﺩﺭﻭﻳﻲ ﻣﺴﺘﻘﻴﻢ ﻧﻤﻴﺘﻮﻧﻪ ﺑﺮﻩ ﺗﻮ ﭘﺎﻳﻪ ﭘﻞ, 65 ﺳﺎﻧﺖ ﺟﺪﻭﻝ ﻛﻨﺎﺭ ﺁﺳﻔﺎﻟﺘﻪ وﻟﻲ ﮔﺎﺭﺩ ﺭﻳﻞ ﻧﺪاﺭﻩ,,اﻭﻥ ﺧﺪا ﺑﻴﺎﻣﺮﺯ ﻫﻢ ﺗﺮﻣﺰ اﺻﻠﻦ ﻧﮕﺮﻓﺘﻪ,,,ﭘﺮﻭاﺯ,ﻛﺮﺩﻥ ﺗﻮ ﺩﻳﻮاﺭ, ﻫﺮ ﻣﺎﺷﻴﻨﻲ ﺑﻮﺩ ﻫﻤﻴﻨﺠﻮﺭﻱ ﻣﻴﺸﺪ.
  • بی نام A1 ۰۴:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۶
    0 2
    ساعت دو سه صبح دقيقا وقتيه كه كورس ميذارن و ميخوان آخرين سرعت ماشيناشونو تست كنن. از مهموني هم اگه برگشته باشن كه ديگه واويلا كله شونم گرمه هيچي حاليشون نيست... مثل ماجراي اون آقازاده ها كه سوار پورشه و بي ام و بودن. با سرعت بالا به هرجا بكوبي مرگهربطي به ماشين نداره... فقط اينجور مواقع بايد شكر كنيم كه اين تفريحاتشون باعث مرگ بقيه نشده خدا به خانواده هاشون صبر بده ....