مخاطبان خبرآنلاین امروز ۲۷ مردادماه ۹۵ روی اخباری کلیک کردند که بیش از همه‌چیز رنگ‌وبوی آخر هفته و تعطیلات می‌داد.

مخاطبان ما امروز ذائقه سیاسی خود را به سمت یک ماجرای تاریخی برده بودند و بیش از همه مناظره داغ دو چهره سیاسی که ۲۸مرداد را «کودتا» نمی‌دانند خواندند.

مخاطبان همچنین خیلی دوست داشتند بدانند ماجرای جزئیات متوقف‌کردن خودروی مشکوک پلاک سیاسی در کردستان و فیلمبرداری دو دیپلمات اروپایی از پایگاه سپاه چه بود.

اظهارات عضو هیات‌رئیسه مجلس که گفته بود: از اخراج ناظرپخش برنامه دورهمی تشکر می‌کنیم هم توجه مخاطبان زیادی را به خود جلب کرد.

خبر حضور خواننده زن سرشناس در فیلمی به کارگردانی بازیگر «تک‌تیرانداز آمریکایی»  هم برای مخاطبان سرویس فرهنگ و هنر خبرآنلاین جذاب بود.

آنها همچنین سخنان وزیر ارشاد را خواندند که گفته بود:  از برگزاری کنسرت در مشهد منصرف شدیم.

ولی قصه پر غصه شبیخون دزدان عتیقه به رامهرمز،‌ میراث ۲۵۰۰ساله برای مخاطبان سرویس اجتماعی خبرآنلاین از همه جذاب‌تر بود.

آنها همچنین دوست داشتند جواب این سئوال را بدانند که چرا هیچ کشوری در منطقه جذابیت ترکیه را برای ایرانی‌ها ندارد؟ برای همین حسابی روی این مطلب کلیک کردند.

مطلب خیلی جدی چاپ قبض برق به شیوه طالبان هم توجه مخاطبان سرویس بین‌الملل را جلب کرد تا به همراه خبر واکنش آمریکا به استفاده روسیه از پایگاه هوایی ایران و اظهارنظر تازۀ نخست‌وزیر ترکیه دربارۀ ایران پربازدیدترین اخبار این حوزه باشد.

در حوزه اقتصادی هم هشدار درباره وقوع خطر بحرانی دیگر از جنس مسکن توجه مخاطبان را جلب کرد تا به همراه خبر انتقال یک کارخانه لوازم آرایشی از ترکیه به ایران پربازدیدترین اخبار شود.


مخاطبان طنز و کاریکاتور ما هم با کاریکاتور آرایش 24 ساله  حسابی خندیدند چون تعداد کلیک ها که این را می‌گوید.

57231

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 568704

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =