سونامی و آن یک ثانیه لعنتی!

روز دوازدهم رقابت های المپیک با شکست فرزان عاشورزاده و حذف والیبالیست ها همراه بود.

مرتضی رضایی - خبرنگار اعزامی خبرآنلاین به ریو؛روز دوازدهم از رقابت های المپیک با یک شوک برای کاروان ایران آغاز شد.هنوز هم کسی باورش نمی شود که فرزان عاشورزاده در همان نخستین بازی حذف شده باشد.او که از حریف مراکشی اش تا آخرین ثانیه مبارزه جلو بود در آخرین ثانیه یک ضربه از پهلو دریافت کرد تا در عین ناباوری شکست بخورد.سونانی تکواندو ایران که قرار بود همه را با خودش ببرد این بار اسیر نسیمی شد که در مبارزه بعدیاش با نتیجه 8 بر صفر از نماینده ژاپن شکست خورد!

فرزان هم گریه می کرد.طاقتش را نداشت.خیلی ها روی مدالی که قرار بود بگیرد حساب باز کرده بودند اما نشد.نشد تا او هم مثل سوریان،مثل بنا و مثل سلیمی یک چشمش اشک باشد و چشم دیگرش خون.

این اتفاق اما همه اتفاق های تلخی نبود که در روز دوازدهم برای کاروان ایران افتاد. در قایقرانی و در مرحله مقدماتی ماده کانوی تک‌نفره 200 متر مردان، عادل مجللی در گروه در رده چهارم گروه خود ایستاد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت اما در مرحله نیمه نهایی در رده ششم گروه خود قرار گرفت و موفق نشد به فینال این بازی‌ها راه پیدا کند.

ایران در این روز و دررشته پرتاب چکش هم دو نماینده داشت که پژمان قلعه‌نویی با رکورد 69.15 متر در گروه B در رده شانزدهم و در مجموع در رده بیست‌وهشتم قرار گرفت و کاوه موسوی هم در گروه A با رکورد 65.05 متر رتبه چهاردهم را به خود اختصاص داد و در مجموع در رده بیست‌ونهم ایستاد.

شب تلخ کاروان ایران اما با شکست شاگردان لوزانو در مرحله یک چهارم نهایی کامل شد.والیبالیست های ایران که حریف ایتالیا ر این مرحله بودند سه ست پشت سر هم به این قدرت والیبال جهان باختند و از گردونه رقابت ها خارج شدند.المپیک روزهای پایانی خودش را طی می کند و ایران هنوز در رشته های تکواندو و کشتی آزاد شانس کسب مدال است.هرچند که هنوز چیزی مشخص نیست اما امید میلیون ها ایرانی به درخشش این دو رشته ورزشی است تا لقب ناکام به کاروان اعزامی به ریو تعلق نگیرد.

 

251 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 568818

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 9 =