فضای بی‌دفاع شهری که در آن احتمال بروز خطر برای شهروندان وجود دارد با تامین روشنایی بخش وسیعی از بوستان جنگلی سرخه حصار کاهش یافت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، پیش از این، برخی از مخاطبان سرویس مشکلات مردم گلایه می کردند چرا شهرداری تهران در تامین روشنایی معابر، کار موثری انجام نمی دهد. یکی از مکانهایی که فضای بی دفاع شهری در آن، به صورت وسیع امنیت شهروندان را تامین می کرد، بوستان جنگلی سرخه حصار بود که با اقدامات اخیر مدیریت شهری، به طور قابل توجهی از فضای بی دفاع شهری این بوستان کاسته شده است.
در همین رابطه روشنايي معابر و آلاچيق هاي پارک جنگلي سرخه حصار در راستاي ارائه خدمات مطلوب به شهروندان و افزايش امنيت اين مرکز تفريحي توسط شهرداري منطقه 13 شهرداری تهران تامين شد.
هادي ذاکري شهردار منطقه 13 با بيان اينکه فراهم کردن روشنايي در بوستان جنگلي سرخه حصار کمک زيادي به تامين امنيت اين گردشگاه در مواقع تاريکي مي‌کند گفت : 17 کيلومتر از معابر اين مرکز تفريحي به روشنايي مجهز شد.
او به تامين روشنايي آلاچيق هاي پارک جنگلي سرخه حصار به منظور بهره برداري مناسب شهروندان و تامين رفاه حال آنها اشاره کرد و گفت: عمليات اجرايي تامين روشنايي 50 آلاچيق در پارک جنگلي سرخه حصار به اتمام رسيد.
به گفته او بازسازي پاسگاه پارک سرخه حصار و عايق بندي برکه نرگس و احداث سکو جهت استقرار مخزن از ديگر اقدامات انجام شده در اين بوستان است.

 

46231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 569620

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 10 =