کری‌خوانی داغ در اردوی تیم ملی بر سر پلی‌استیشن!

روزنامه خبرورزشی نوشت: تیم ملی سفت و سخت تمرین می‌کند. تمرینات کی‌روش پرفشار است اما حواسش هست که بازیکنان «زده» نشوند.

کی‌روش همیشه می‌گوید اردوها نباید تمرین و تمرین باشد، بلکه بازیکنان باید اوقات فراغت و استراحت خوبی هم داشته باشند تا مبادا شرایط برایشان خسته‌کننده شود. در اردوهای تیم‌ملی تفریح اصلی بازیکنان «خواب» است اما در این بین اگر تفریح دیگری پیدا کنند سر وقت آن می‌روند. در این گزارش فان کمی به اوقات فراغت بازیکنان در اردوی تیم ملی می‌پردازیم و همچنین به موضوع کی با کی بیشتر می‌پرد و کی با کی هم‌اتاق است.
کری‌خوانی در اردو
در اردوی ایتالیا بزرگ‌ترین تفریح تعدادی از بچه‌ها پلی‌استیشن است‌؛ اکثراً هم بازیکنان جوان. آنهایی که کمی سن‌شان بالا رفته ترجیح می‌دهند وقت‌شان را صرف پلی‌استیشن نکنند و بیشتر فوتبال نگاه کنند، مثل آندو و اشکان دژاگه. هر دو آنها پلی‌استیشن بلد هستند ولی ترجیح می‌دهند تماشاگر بازی‌های خارجی باشند. چون لیگ‌های اروپایی هم شروع شده، فعلاً آنها بدجور سرگرم هستند. بیشتر بازیکنان تیم ملی هم همراه با آنها تماشاگر بازی‌های یونتوس، منچستر و... هستند. در این بین جوان‌ها ترجیح می‌دهند با پلی‌استیشن سرشان را گرم کنند. سروش رفیعی و داریوش شجاعیان از جمله آنها هستند. در گوشه‌ای از اقامتگاه تیم ملی در کاورچینو، سه دستگاه پلی‌استیشن و سه مانتیور بزرگ قرار دارد که محل تفریح و سرگرمی است. معمولاً صدای کری‌خوانی سروش رفیعی و داریوش شجاعیان از آنجا شنیده می‌شود و گاهی رقابت اینقدر بالا می‌گیرد که صدایشان هم بلند می‌شود و خلاصه همه دورشان جمع می‌شوند.
هم‌اتاقی‌ها
اکثراً هم‌اتاقی‌ها در اردوی تیم ملی مشخص هستند‌؛ مثلاً آندو و اشکان. این دو خیلی با هم رفیق هستند و همیشه در اردوها هم اتاق‌اند. آندو حتی در مصاحبه‌ای به حمایت شدید از کاپیتانی اشکان بعد از او پرداخت و این نشان می‌داد چقدر دژاگه را دوست دارد. اشکان کلاً آدم بسیار شوخی است و بمب خنده اردو هم به حساب می‌‌آید. بازیکنان جوان واقعاً از بودن کنار او لذت می‌برند. از هم‌اتاقی‌های دیگر می‌توان به رامین رضاییان و پورعلی‌گنجی و وحید امیری و بیرانوند یاد کرد. مهدی طارمی هم با محمد انصاری هم‌اتاق است. در بین جدیدها هم اخباری و آقایی، دو همبازی در تراکتور، هم‌اتاق‌اند. پهلوان و تبریزی دو بازیکن ذوب‌آهن هم در یک اتاق هستند. طیبی و زهیوی دو بازیکن استقلال خوزستان نیز هم‌اتاقی‌اند. اکثر بازیکنان زمان خود را در اتاق‌های خود می‌گذرانند و ترجیح می‌دهند استراحت کنند یا اینکه فوتبال ببینند.

43503

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 570372

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 5 =