مدافع با تجربه تیم ملی تماشاگران را یک یار پرقدرت برای تیم ملی می داند.

خبرورزشی نوشت؛ سید جلال حسینی جزو با تجربه ترین بازیکنان تیم ملی است و قرار است در لحظات سخت و پر استرس، آن عقب تیم را جمع کند. با او در آستانه شروع بازی های مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی گپی زدیم و او توضیحاتی به خبرورزشی داد.

سید تیم ملی دو اردوی خود را لغو کرد و الان در اردوی نهایی خود در آستانه بازی نهایی انتخابی جام جهانی هست. شرایط چطور پیش می رود؟ این اردو برای آماده سازی ایران کافی است؟ با توجه به اینکه یک ماراتن واقعی در پیش داریم.

خب همانطور که گفتی دو اردوی ما کنسل شد. در این شرایط هر اردو و بازی تدارکاتی می تواند برای تیم ملی مفید باشد و کمک کند، مخصوصا به جوان ها. بچه های ما نیاز دارند که کنار هم کار بازی کنند و تمرین داشته باشند. باید اردوی بیشتری داشته باشند، در شرایط سخت بازی کنند و به هماهنگی و اعتماد به نفس لازم برسند. اردوی ایتالیا هم تا اینجا به ما خیلی کمک کرده است و امیدوارم بتوانیم با این شرایط خوبی که داریم، یک بازی خوب مقابل قطر برگزار کنیم.

با بازیکنان جوان تیم ملی صحبت می کنیم، خیلی مثبت درباره تو و دیگر بازیکنان با تجربه تیم حرف می زنند. مثلا پورعلی گنجی گفته بود از تو مشاوره می گیرد. رابطه با تجربه ها و جوان های تیم به چه شکل است؟

بازیکنان جوانی که آمده اند از نظر فنی و شخصیتی فوق العاده هستند. همه آنها برای موفقیت تلاش می کنند. خودشان شرایط سخت را درک کرده اند. الان واقعا شرایط برای همه سخت است. من هم به عنوان بازیکنی که سال ها کنار تیم بوده ام، تلاشم را می کنم و دوست دارم به تیم کمک کنم. این استعدادهایی که در تیم هستند کارآیی زیادی دارند. امیدوارم همچنان برای موفقیت تلاش کنند و من واقعا به این روند امیدوارم.

تو در 4 بازی اول فصل همچنان مدافع مطمئنی نشان دادی. الان در این سن و سال یکجورهایی باور عمومی این است که سید جلال تمام نشدنی است...

ببین من فکر می کنم هر جا بودم و با هر مربی ای که کار کردم، تمام تلاش خودم را در تمرین و زمین بازی به کار گرفته ام. مهمترین چیزی که در فوتبال یک بازیکن نقش دارد، تمرین است. من همیشه به بچه ها می گویم که اگر می خواهید به موفقیت بزرگ برسید باید نهایت تلاش خود را کنید. من تلاش می کنم در تیم ملی هم مثمر ثمر باشم.

چه خواسته ای از طرفداران دارید؟

مردم ما فوق العاده هستند. دوست داشتنی اند. وقتی تیم هایی مثل قطر و امارات و عربستان می خواهند جلوی ما بازی کنند، با هم متحد می شوند. ولی ما نیازی به هیچ کشور دیگری نداریم. مردم قوت قلب ما هستند. با آمدن آنها به استادیوم و پر شدن آزادی همه از جمله عرب ها از ایران می ترسند. ما به هواداران احتیاج داریم. آنها یار قدرتمند ما هستند. خواهش می کنم حاشیه ها را کنار بگذاریم. هر چی بوده تمام شده. الان مهمترین چی این است که ما به کسی نیاز نداریم و فقط طرفداران را می خواهیم. خواهشی که دارم بیایند و حمایت کنند.

سوال آخر هم درباره المپیک است. مثل اینکه فینال کشتی یزدانی اردوی تیم را به هم ریخت...
مدال هایی که بچه ها گرفتند باعث افتخار ماست. خانم علیزاده که برنز گرفت... واقعا نشان داد چقدر تلاش کرده است. او باعث افتخار ورزش ایران و بانوان کشورمان است. امیدوارم قدردانی خوبی از ایشان ودیگر ورزشکاران شود و در خور شان شان باشد. ورزشکاران ما نشان دادند که در عرصه های بین المللی می توانند چقدر می توانند موفق باشند. مهمترین چیز هم به اهتزاز در آمدن پرچم ایران بود. ما هم بعضی مسابقات را دیدیم. شما نمی دانید وقتی فینال کشتی یزدانی پخش شد اردو چه خبر بود. اردوی تیم ملی شده بود عین سالن کشتی. همه استرس داشتیم. باید یک تبریک خاص هم به فغانی و تیم داوری اش بگوئیم. وقتی آنها را در فینال دیدم افتخار کردم.

252 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 571791

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =