غلامرضا مجیدی: سه میلیون و 500 هزار سند مالکیت روستایی در کشور صادر و تحویل شده است.

مدیرکل دفتر هماهنگی و برنامه ریزی طرح های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور گفت: 38 هزار و 100 روستای بالای 20 خانوار در کشور داریم که تنها 37 هزار روستای کشور را بنیاد مسکن می تواند برای آنها طرح هادی اجرا کند و تاکنون برای 96 درصد آنها طرح هادی تهیه و تدوین شده است.

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از کبودرآهنگ همدان ؛ غلامرضا مجیدی، که در نشست با دهیاران شهرستان کبودرآهنگ سخن می گفت با اعلام مطلب فوق افزود: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تلاش دارد تا 10 سال آینده این اسناد مالکیتی به تمامی خانه های روستایی کشور داده شود.

وی خاطرنشان کرد: همچنین در این راستا تاکنون برای شهرهای زیر 25 هزار نفر 140 هزار سند مالکیتی صادر شده است.

مجیدی، با اشاره به اتمام طرح هادی استان همدان از سه سال گذشته خاطرنشان کرد: این استان در اجرای طرح هادی پیشگام ترین استان کشور است که زودتر از برنامه پنجم توسعه، طرح هادی در این استان به اتمام رسیده است.

لازم به ذکر است طرح بهسازی روستای اکنلو به عنوان روستای هدف گردشگری با حضور مدیر کل دفتر هماهنگی و برنامه ریزی طرح های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور افتتاح شد.

برای بهسازی این روستا با اعتباری بالغ بر 15 میلیارد ریال، دو کیلومتر تخریب و آواربرداری، 12 هزار مترمربع آسفالت ریزی، 15 کیلومتر جدول گذاری، 258 جلد سند مالکیت و 350 واحد مسکونی مقاوم سازی شده است.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 572480

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 5 =