۰ نفر
۸ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۰
افتتاح یک مجتمع گردشگری تفریحی در رشت

به مناسبت هفته دولت مجتمع گردشگری تفریحی " ماه عسل " در رشت افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان گیلان، همزمان با هفته دولت و با حضور مسئولان استانی و شهرستانی ،مجتمع تفریحی و گردشگری ماه عسل در شهرستان رشت افتتاح شد.

این واحد در زمینی به مساحت 5700مترمربع با زیربنای 5240مترمربع احداث گردید و زمینه اشتغال بیش از 30 نفر نیروی انسانی بومی را فراهم نمود.

میزان سرمایه گذاری طرح مذکور 12میلیارد ریال بوده که بخش های مختلف این واحد پذیرایی ماحصل سرمایه گذاری مذکور است و فاز دوم آن در دست اقدام قرار دارد.

برگزاری نشست خبری هفته دولت و ارائه گزارش عملکرد در جمع مسئولان استانی و اصحاب رسانه بخش دیگر مراسم افتتاحیه این مجتمع گردشگری بود.

رضا علیزاده مدیرکل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان گیلان در این مراسم به ارائه گزارشی از فعالیت های این اداره کل طی سالهای اخیر پرداخت و هفته دولت را فرصتی مغتنم برای انعکاس جلوه های از تلاش خدمتگذاران نظام و تعامل بخش خصوصی در راستای آبادانی ایران زمین خواند .

وی تصریح کرد: رویکرد دولت یازدهم تقویت روحیه نشاط و امید در جامعه است و زمینه تحقق این امر و افزایش اعتماد عمومی مردم نسبت به دولت، بیان اقدامات و عملکرد دولت به شهروندان می باشد.

علیزاده رونق گردشگری، توسعه سرمایه گذاری و رشد زیرساختهای صنعت گردشگری استان در دولت تدبیر و امید را روزنه امید خواند و افزود:طی سه سال اخیر افتتاح پروژه های مرتبط با حوزه گردشگری قوت گرفت،آنچنان که امروز شاهد احداث هتل های 4 و 5ستاره در گیلان هستیم.

این مسئول با بیان اینکه در جهت تسهیل خدمات حوزه گردشگری گیلان از پوسته خدمات تک بعدی خارج و روند ساخت و تجهیز پروژه های چندمنظوره و مجتمع های گردشگری در پیش گرفته شده، به مزایای بهره مندی از این نوع طرح ها در استان اشاره نمود و گفت: فراهم کردن امکانات اقامتی،تفریحی،پذیرایی و گردشگری در یک مکان موجبات امنیت خاطر گردشگران از سفر به گیلان را فراهم می آورد.

مدیرکل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری گیلان از حمایت های صورت گرفته از سرمایه گذاران بخش خصوصی در استان خبر داد و پیشرفت و آبادانی امروز گیلان را حاصل تعامل بخش دولتی و خصوصی با یکدیگر خواند.

علیزاده، اجرای نمایشگاه های استانی و بین المللی در گیلان، افتتاح بازارچه های صنایع دستی، اعطای تسهیلات زودبازده به فعالان حوزه صنایع دستی، انجام عملیات های متعدد مرمتی در حوزه میراث فرهنگی و... را بخش دیگری از فعالیت های اداره کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری گیلان دانست و ضمن تقدیر از تشکل های مردم نهاد، خواستار حمایت و تعاملات مردمی برای صیانت از داشته های ارزشمند حوزه فرهنگ و هنر استان گیلان شد.

 

۴۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 573265

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =