خبرآنلاین، پل ارتباطی شما برای پی گیری مشکلاتتان است و نهایت تلاش را برای حل کردن مشکلات شما به کار می بندد.

شما می توانید با مراجعه به این صفحه مشکل خود را در قالب کامنت برای ما بنویسید تا ما آن را پی گیری کنیم. خبرآنلاين ضمن انتشار کامنتهاي مخاطبان، مشکلات را به دستگاههاي اجرايي ذيربط ارجاع مي دهد و در صورت دريافت پاسخ، آنها را منتشر مي کند.


شرایط درج کامنت در گروه "مشکلات مردم":
- لطفا به تاریخ خبر برای گذاشتن کامنت دقت کنید ومشکلات خود را زیر مطالب قدیمی ننویسید.
- کامنتهايي که حاوی توهين باشد انتشار نمي يابد.
-کامنت هایی که طبق قانون مطبوعات، انتشار آن منع داشته باشد، منتشر نمی شود.
- از بیان مشکلات شخصی و خصوصی که تعداد زیادی از شهروندان با آن درگیر نیستند، بپرهیزید.
-مشکلات شهر، محله و استان خود را نیز می توانید از این طریق منعکس کنید.
- اگر مشکلات عنوان شده با ذکر مشخصات کاربر یا کسانی که با این مشکل درگیر هستند، باشد، امکان پیگیری آن راحت تر خواهد بود.
-برای اطلاع از پیگیری های خبرآنلاین درباره مشکلی که طرح کرده اید و پاسخ مراجع ذی صلاح، هر روز به بخش "مشکلات مردم" مراجعه کنید.

 

46231

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 574056

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۸:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۷
    2 1
    اگر روزی سراغ جریمه های رانندگی برید وببیند در عرض 6ماه به اندازه 5سال جریمه شدهایی و روزی هم دوبار بدون انکه حبر داسته باشید چیکار می کنید ایا این درست است برای ورودبه طرح زوج قرد که سالهاست مسیر هر روزهات بوده روزی دوبار جریمه بشی .مثلا ابتدا طرح یک بار و دو کیلومتر جلوتر یک بار دیگر؟ بعد هم هیچ خبرت نکنند تا برایت پیامک بزنند تخلقات شما پیش از یک ملیون تومن شده اگر پرداخت نکنید خودروی شما توقیف می شود.اخه چه کسی به این راهنمایی اجازه داده که بدون اینکه راننده بداند دارد جریمه می شود هر روز جریمهاش کنند واو را مطلع نکنند و او هر روز این جریمه را انجام دهد انهم دوبار در روز. مثلا اگر فهمید داخل طرح شدید اگر بخواهید برگردید باید از دوربینهای دیگر که انهم دوباره شما راثبت تخلف بکنید .
  • علیرضا IR ۰۸:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۷
    0 0
    آقا لطفا از مسئولین بپرسید تنها مرکز استان کشور که گاز کشی نیست و جمعیتی بالا یک میلیون نفر داره و موقعیت ترانزیتی و استراتژیکی منحصر به فردی داراه کجاست؟؟؟
  • پیمان A1 ۰۸:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۷
    0 1
    با سلام بله خواهشا ار نظام وظیفه جهت صدور کارت معافیت مشمولان غایب پیگیری کنید چون تو سایت زده 15روز الان 35روز شد
  • محمد A1 ۲۰:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۷
    1 1
    در بحث جریمه مشولین غایب سردار گفتند که شرایط جسمی و فیزیکی افراد برای خدمت وظیفه ملاک است اما سوال من این است که کسی که به تحصیلات خود ادامه داده و از معافیت استفاده کرده چگونه می‌تواند در سن بالا به خدمت سربازی برود. لطف کنید سنین 27ساله به بعد هم معاف کنید
  • زهرا جهانگیری IR ۱۸:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۸
    0 0
    با سلام و عرض ادب و تشکر از زحمات دست اندر کاران پس از 30 سال در حال بازنشستگی هستم به دلیل اینکه در ابتدای خدمت معلمی از طرف اداره آ پ بیمه تامین اجتماعی بودم وپس از دو سال به خدمات درمانی بر اساس درخواست اداره مطبوع بیمه ام را تغییر داده اند اکنون باید ما به التفاوت این تغییر را در آستانه بازنشستگی پرداخت نمایم که مبلغ 6 میلیون تومان برای من محاسبه شده است . آیا برای یک کارمند این مبلغ منصفانه است . این گناه من نیست که در ابتدای استخدام مرا اداره اینگونه بیمه کرده است من اصلا اطلاعی در آن زمان از این قانون نداشتم وبعضی از همکاران که بیش از 2 سال تغییر صندوق داده اند باید مبالغ 17 و 45 میلیون تومان پرداخت کنند لطفا مشکل ما را به گوش مسئول برسانید . با تشکر معلمی از ورامین