۰ نفر
۱۱ شهریور ۱۳۹۵ - ۰۳:۱۱

«خبرجنوب» نوشت: جوانی که با در اختیار داشتن عکس خصوصی دختری برایش مزاحمت ایجاد میکرد، فامیل دور وی بود که نقشه سیاهی در سر داشت.

اين جوان پس از اينكه عكسي از طعمهاش به دست آورده بود، او را تهديد ميكرد كه اگر به خواستهاش تن ندهد، آبرويش را ميبرد.رسيدگي به اين پرونده مدتي قبل با شكايت دختر جواني در پليس فتا فارس آغاز شد. اين دخترجوان به مأموران گفت: مدتي قبل بود که با پسری از بستگان دورمان ارتباط برقرار کردم. ما به یکدیگر علاقه مند بودیم و قرار شد با هم ازدواج کنیم. پدر و مادرم با تصميم من مخالف بودند اما من او را دوست داشتم و نميخواستم از او جدا شوم.
وی ادامه داد: در این مدت هرچقدر برای ازدواج پافشاری کردم بی فایده بود به همین دلیل از هم جدا شدیم. تا اینکه بعد از مدتی تماس های تلفنی مردی شروع شد که ميگفت عكسهاي خصوصي مرا در اختيار دارد و ميخواهد آنها را براي پدر و مادرم بفرستد و به آنها بگويد كه با من رابطه دارد. من كه تصور ميكردم دروغ ميگويد توجهي به تهديدهايش نكردم تا اينكه از طريق شبكههاي اجتماعي ،عكسهاي خصوصيام را برايم
فرستاد.
شاكي ادامه داد: شوكه شده بودم. من هرگز عكسهايم را در اختيار كسي قرار نداده بودم و اگر اين عكسها را براي خانوادهام ميفرستاد، آنها دق ميكردند. هر چه به او التماس كردم كه دست از سرم بردارد فايدهاي نداشت و او ميخواست كه به خواسته شومش تن دهم. من هم از ترس اينكه مبادا تهديدهايش را عملي كند، تصميم گرفتم از وي شكايت كنم.
با شكايت دختر جوان تحقيقات مأموران براي شناسايي و دستگيري مرد ناشناس شروع شد و آنها موفق شدند ظرف چند ساعت محل زندگي او را شناسايي كنند. اين جوان دستگير شد و وقتي مقابل شاكي قرار گرفت معلوم شد كه از اقوام دور شاكي است که مدتی قبل با او در ارتباط بوده است. او در اعترافاتش گفت: از مدتی قبل با این دختر که از بستگان دورمان بود ارتباط داشتم و قرار بود با هم ازدواج کنیم اما خانواده اش با ازدواج ما مخالف بودند به همین دلیل برای انتقام جویی دست به این کار زدم.
گسترش استفاده از گوشيهاي هوشمند مجهز به دوربينهاي پيشرفته و عكاسي و فيلمبرداري با استفاده از آنها در مراسم عروسي اين خطر را بهوجود آورده كه تصاوير خصوصي افراد برخلاف ميل آنها در اختيار ديگران قرار گيرد.
به همين دليل به زنان توصيه ميشود، بيشتر مراقب باشند تا مبادا تصاوير خصوصي آنها در اختيار ديگران و هدف سوءاستفاده قرار گيرد.

۴۷۴۷
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 574193

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 8 =