دو نمایش «عجایب‌المخلوقات» و «مکبث» با کارگردانی رضا ثروتی در یک سالن نمایش تازه تاسیس به روی صحنه می‌روند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، رضا ثروتی کارگردان ایرانی، دو نمایش «عجایب المخلوقات» و «مکبث» را در تماشاخانه تازه تاسیس پالیز به روی صحنه می‌برد. افتتاح این دو نمایش روز دوشنبه با حضور هنرمندان و اهالی فرهنگ و هنر برگزار می شود. این گروه نمایشی «مکبث» را به بهمن فرمان آرا و «عجایب مخلوقات» را به محمدرضا شجریان تقدیم می‌کند. از سوی دیگر هر شب در این اجراها، به یاد مجید بهرامی، مراسمی در تماشاخانه پالیز برگزار می‌شود.

اجرای این دو نمایش از يكشنبه ۱۴ شهريور ۱۳۹۵  آغاز می شود و تا جمعه ۱۶ مهر ۱۳۹۵ ادامه می یاید. «مکبث» از ساعت 19:15 دقیقه به روی صحنه می‌رود و «عجایب مخلوقات» هر روز ساعت 21:30 اجرا خواهد شد.

در «عجایب مخلوقات» که نویسندگی، طراحی و کارگردانی آن به عهده رضا ثروتی است و تهیه کنندگی آن را  مهرداد بهاالدینی به عهده دارد، علی باقری، بهرام تیغ نورد، نواب ثریا، مهدى رضايى، بیژن سراجی، نادر فلاح، مهشاد مخبری، آذین نظری، فرزین نوبرانی، نوید هدایت پور به ایفای نقش می پردازند.

در نمایش «مکبث» که اثر ویلیام شکسپیر است و دراماتورژی، طراحی و کارگردانی‌اش را رضا ثروتی به عهده دارد، پویا رادی، بهنام دارابی، نادر فلاح، مهدی محمدی، علی خسروجردی، نواب ثریا، عرفان چوخیده به عنوان بازیگر حضور دارند.

5757

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 575074

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =