خبرآنلاین، پل ارتباطی شما برای پی گیری مشکلاتتان است و نهایت تلاش را برای حل کردن مشکلات شما به کار می‌بندد.

شما می توانید با مراجعه به این صفحه مشکل خود را در قالب کامنت برای ما بنویسید تا ما آن را پی گیری کنیم. خبرآنلاين ضمن انتشار کامنتهاي مخاطبان، مشکلات را به دستگاههاي اجرايي ذيربط ارجاع مي دهد و در صورت دريافت پاسخ، آنها را منتشر مي کند.


شرایط درج کامنت در گروه "مشکلات مردم":
- لطفا به تاریخ خبر برای گذاشتن کامنت دقت کنید ومشکلات خود را زیر مطالب قدیمی ننویسید.
- کامنتهايي که حاوی توهين باشد انتشار نمي يابد.
-کامنت هایی که طبق قانون مطبوعات، انتشار آن منع داشته باشد، منتشر نمی شود.
- از بیان مشکلات شخصی و خصوصی که تعداد زیادی از شهروندان با آن درگیر نیستند، بپرهیزید.
-مشکلات شهر، محله و استان خود را نیز می توانید از این طریق منعکس کنید.
- اگر مشکلات عنوان شده با ذکر مشخصات کاربر یا کسانی که با این مشکل درگیر هستند، باشد، امکان پیگیری آن راحت تر خواهد بود.
-برای اطلاع از پیگیری های خبرآنلاین درباره مشکلی که طرح کرده اید و پاسخ مراجع ذی صلاح، هر روز به بخش "مشکلات مردم" مراجعه کنید.

 

46231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 581960

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حزب الهی A1 ۰۵:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۶
    7 0
    بارها تذکر دادم که اول مهر خیابانها مسدود و ترافیک کلافه کننده می شود و مسئولین بفکر باشنداما متاسفانه کاری صورت نگرفت و هرروز ترافیک و الودگی بیشتر و ساعتها از وقت مردم در ترافیک میگذره من که هر روز از کرج میام بدلایلی ترافیک خروجی کرج و ورداورد کم بود ورودی تهرانم بهش اضافه شدمترو شلوغ هرماه باید لباس و کفش میخریدم از هجوم مردم و........لطفا بفکر باشید دادن ماشین با تسهیلات و اقساطی و نبود ظرفیت جاده برای این حجم ماشین دولت چطور کارشناسی می کندبفکر مردم هست یا جیب خودروسازها
  • بی نام IR ۰۵:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۶
    11 0
    لطفاً بر عملکرد بنگاههای املاک نظارت کنید. کمیسیون اضافه می‌گیرند، رسید وجه دریافتی را نمی‌دهند، به نفع خود با مالک تبانی می‌کنند و به ضرر مستاجر کار می‌کنند، کد رهگیری نمی‌دهند یا برای آن وجه اضافه تقاضا می‌کنند و از ناچاری مستاجر سوء استفاده می‌کنند. پیشنهاد می‌شود، اتحادیه مشاورین املاک و سازمان تعذیرات حکومتی، بازرس ناشناس به عنوان مشتری بفرستند تا این موارد را ببینند.
  • اسماعیل لبکی IR ۰۵:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۶
    1 0
    با عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما و همکاران محترمتان به اصل موضوع برسیم بهتر از مقدمه چینی است .اینجانب اسماعیل لبکی ساکن گیلان شهرستان لاهیجان .بنده و اهالی کوچه ولیعصر واقع در کمربندی لاهیجان جنب باشگاه مهر از مشکلات فراوانی رنج می بریم که این موضوع چندین صد نامه به تمام ارگاتهای ضیربط داده شده اما عمل بی عمل و لاغیر انگار نه انگار کوچه ولیعصر مشکل برق و آب و فاضلاب که چیزهای اولیه یک شهر است را دارا می باشد لطفا رسیدگی کنید جالب این است که کوچه ولیعصر از آب آشامیدنی برخوردار نیست اما دو کوچه مجاور کوچه ولیعصر از تاریخ 6/7/95 اداره محترم آب فاضلاب شروع به کار کرده اما این کوچه بی نصیب مانده است.خواهشا به مسولین بگید رسیدگی کنند.
  • بی نام A1 ۰۶:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۶
    4 0
    سلام از مسئولین مترو تهران خواهش می کنم در زمان شلوغی و ساعات اداری، چند روزی با مترو به سر کار بروند ببینند که چه مشکلاتی رو مردم تحمل می کنن تا به مقصد خودشون برسن . خواهشا فکری به حال خط یک مترو در زمان اوج مصرف بکنن ازدحام جمعیت در واگنها بیش از اندازه است. بارها گفته شده بدتر شده ولی بهتر ..... .
  • باربد A1 ۱۰:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۶
    4 0
    با سلام روزی روزگاری قرار بود پلیس راهور با خودرو ها و موتورسیکلت ها ی پارک شده در پیاده رو برخورد کند قرار بود پلیس نیروی انتظامی با سازمان ها و مغازه دارهایی که فضای پارک عمومی مقابل مغازه ی خود را که مکان عمومی است تصرف می کنند برخورد کند و . . . . . پس چی شد ؟
  • باربد A1 ۱۰:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۶
    5 0
    دستگاه های پوز بانکی مغازه ها همچنان دور از دسترس مشتری هاست و همچنان مشتری ها رمز خود را باید بلند در جمع عمومی اعلان کنند
  • بی نام A1 ۱۴:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۶
    0 0
    با سلام ميشه از مسئولين محترم بپرسين چرا حقوق بازنشسته هاي آموزش و پرورش رو نميدين