«خبرجنوب» نوشت: پرونده مرگ دلخراش یک کودک دو ساله که سگ های ولگرد او را تکه تکه کرده بودند، در دادسرای جنایی شیراز تشکیل شد.

به دنبال مرگ دلخراش یک پسربچه دو ساله در سلطان آباد شیراز که مورد حمله سگهای ولگرد قرار گرفته و تکه پاره شده بود، پرونده ای در شعبه هشتم دادیاری دادسرای جنایی شیراز بر علیه شهرداری شیراز تشکیل شد.

در این پرونده اتهام شهرداری شیراز سهل انگاری در معدوم کردن سگهای ولگرد است.

بر اساس محتویات این پرونده کودک دو ساله به همراه برادر بزرگتر خود در کوچه بازی می کرده اند. در این میان برادرش سرگرم بازی با دوستان خود بوده که کودک دو ساله 100 متر از برادرش دور می شود و ناگهان سگ های ولگرد به سمت این کودک حمله ور شده و وی را تکه پاره می کنند.

با توجه به حساسیت این موضوع پرونده هم اکنون در دادسرای جنایی شیراز در دست بررسی است.

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 583250

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۵:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۵
    66 2
    خدا وکیلی خودتون هم نمیدونید باید چکار کنید وقتی سگ های ولگرد رو معدو می کنن، کمپین حمایت از سگ ها راه میندازم وقتی فردی توسط سگ های ولگرد به رحمت خدا میره، اونوقت کمپین حمایت از انسان های کشته شده توسط سگ هی ولگرد راه میندازن امان از بیکاری
    • بی نام A1 ۰۶:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۵
      1 0
      باید سگ ها ولگرد و گرفت و در مناطق غیر مسکونی رها کرد . خدا به خانوادش صبر بده خیلی سخته
  • زهرا رضى A1 ۰۶:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۵
    0 2
    حالا هى براى اين سگها غذا بزاربن، اين واقعاً راهش نيست، شهردارى و موسسات زيربط بايد براى اسكان و نگهدارى اين حيوانات كارى بكنند.
  • کامران A1 ۰۶:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۵
    0 0
    حادثه غم انگیزیست همانطور که کشتن سگهای ولگرد است. راه مقابله با چنین معضل اجتماعی کشتن سگها نیست بلکه عقیم سازی وساماندهی آنان است. همانگونه که راه حل مقابله با افراد خاطی در اجتماع اعدام نیست. بیایید به دنبال راه حل های پایدار وانسانی برای حل مشکلات اجتماعیمان باشیم. کشتن سگهای ولگرد تنها پاک کردن صورت مسله است.
  • بی نام A1 ۰۷:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۵
    1 0
    فقط مقصر مادرو پدره این کودکه بچه دو ساله تو کوچه بازی میکرد من نمیفهمم یعنی چی
  • پسر شجاع A1 ۰۴:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۶
    0 0
    من ساکن شهرجدید هشتگرد هستم. در منطقه ما سگهای ولگرد چولان می دهند. مدرسه ها شروع شده و چند وقت دیگر که هوا سرد شود، کوچکترین امنیتی برای فرزندان ما جهت تردد به مدرسه وجود نخواهد داشت. چرا که این سگهای ولگرد، در اثر سرما و گرسنگی قطعا به آدمها حمله خواهند آورد. باور کنید تعداد سگهای ولگرد منطقه از تعداد آدمها بیشتر شده است. اگر مسئولین اقدام فوری انجام ندهند، ما با حوادث ناگواری روبرو خواهیم شد.
  • بی نام A1 ۰۵:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۶
    1 0
    خوب اینا که کمپین راه میندازن بیان سگهای ولگرد را با هزینه دولت ببرند و نگهداری کنند همه دنیا همین کارو میکنند و هیچ جا دیده نشده جلو چشم بقیه سگ بیاد انسان را پاره پاره کند