۰ نفر
۱۴ مهر ۱۳۹۵ - ۰۳:۲۴

رهبری معظم انقلاب با ژرف اندیشی و اشرافی که بر قضایا و موضوعات مختلف در طی فرایند انقلاب اسلامی دارند توصیه خیری را داشتند که به تعبیر ایشان سوء برداشت شد و مخصوصا توسط رسانه‌های بیگانه به آن دامن زده می‌شود.

ایشان همیشه توصیه های خیرخواهانه داشتند که گاهی افشا نشده و همانطور که خودشان گفتند توصیه به خیر بوده و اجباری نبوده که حتما کسی مجبور به عمل به آن باشد. بلکه توصیه خیری بوده که تاکید کردند هم به مصلحت آن فرد نمی‌دانم و هم به مصلحت کشور نمی‌دانم که کشور دوقطبی شود.

مهم این است که ایشان از هر اقدام و عملی که منجر به انشقاق در جامعه و قطب بندی شود پرهیز دادند. گاهی ممکن است رقابت سالم وجود داشته باشد اما گاهی هم رقابت منجر به حوادث و وقایعی نظیر وقایع سال 88 خواهد شد که آن سم مهلک برای منافع و امنیت ملی و وحدت جامعه است و موجب سوء‌ برداشت هم در داخل و هم بیرون از مرزها توسط دشمنان انقلاب می‌شود .

فرمایش رهبری توصیه خیری بوده که امیدواریم همه به آن عمل کنند. البته هنوز زود است که وارد عرصه جدی انتخابات شویم. ما از همه افراد احزاب و گروه‌ها می‌خواهیم این توصیه خیرخواهانه رهبر معظم انقلاب را فراروی خود قرار دهند و از هر عمل و اقدامی که موجب تفرقه و انشقاق در جامعه می‌شود و وحدت بین مردم را خدشه دار می‌کند بپرهیزند.

نباید کشور را سیاست زده و جو را آلوده به مسایل حاشیه‌ای کنیم.چرا که کشور ما نیاز به توسعه و پیشرفت دارد که این امر با اتحاد وحدت و همدلی و کار روزافزون امکان پذیر است. لذا بیشتر وقت ما باید مصروف این شود که به مشکلات و مسایل مردم جواب دهیم و مخصوصا جوانان را به آینده امیدوار کنیم.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 586291

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =