در هفتمین نمایشگاه کنفرانس سرمایه گذاری جهان اسلام چه گذشت؟

دبیر اجرایی مرکز تجارت بین الملل سازمان همکاری های اسلامی در ایران گفت: در هفتمین نمایشگاه و کنفرانس تجاری و سرمایه گذاری کشورهای اسلامی،نمایندگان ایران در کنار بیش از 50 کشور اسلامی به ارایه دستاوردها، تجربیات، محصولات و خدمات خود پرداختند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از ستاد خبری دبیرخانه هفتمین نمایشگاه تجارت و سرمایه گذاری جهان اسلام در ایران، علی ملایی افزود: خوشبختانه در این دوره نیز شاهد حضور پر رنگ شرکت های ایرانی و نمایندگان آن ها در بخش های مختلف رویداد بودیم و بازخوردهای خوب و مثبتی را از حضور هیأت ایرانی در این رویداد مهم بین المللی کسب کردیم.

وی ادامه داد: در این دوره نمایندگان بیش از 40 شرکت و مجموعه ایرانی در قالب یک هیأت 60 نفره به مالزی سفر کردند و علاوه بر حضور در نمایشگاه به عنوان مشارکت کننده، در مذاکرات، ملاقات ها و بازدیدها و همچنین در اکثر جلسات و کنفرانس های جانبی مانند کنفرانس گردشگری اسلامی، کنفرانس آموزش عالی، کنفرانس اقتصاد آسیا و همایش گردشگری سلامت نیز شرکت کردند.

ملایی، تشکیل جلسه با سفارت ایران، تشکیل جلسه با پارک علم و فناوری مالزی، تشکیل جلسه با منطقه ویژه فناوری مالزی و تشکیل جلسه با دانشگاه upm مالزی را از جمله برنامه های جانبی مهم این سفر دانست و تأکید کرد: خوشبختانه این مذاکرات جانبی، منجر شد تا رایزنی ها و نیز انتقال تجارب به خوبی صورت گیرد و گروه ایرانی شناخت دقیق تری از فضای کسب و کار و همچنین حوزه فناوری و فعالیت های دانش بنیان در مالزی به دست آورند.

وی افزود: معرفی مهدی یوسفی، مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی پارس جنوبی به عنوان یکی از 8 چهره نخبه جهان اسلام، ارایه 4 مقاله از ایران و قرار گرفتن 3 نفر نماینده ایران در فهرست سخنرانان اصلی همایش ها، بیانگر کیفیت حضور ایران در این رویداد است.

 

22435

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 593109

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 11 =