جذابیت بازار ایران برای تولیدکنندگان لوازم بهداشتی اروپایی

پال پولمن مدیر عامل شرکت یونیلیور طی اولین سفر خود به ایران دفتر مرکزی جدید این شرکت را در تهران افتتاح کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، يونيليور از سال 1382 در ايران حضور داشته و با سرمايه گذاري بيش از 100 ميليون يورو در اين كشور با حضور برند‌هايي مانند ليپتون، سيگنال، لوكس، داو، دامستوس و سيف فعال بوده است.

پال پولمن اظهار داشت: « بازار ايران با توجه به پتانسيل بسيار بالا براي پيشرفت و نيز استعداد‌هاي جوانش، همواره از جذابيت و اهميت خاصي براي يونيليور برخوردار بوده و خواهد بود. هدف ما اين است تا با تكيه بر يك دهه حضور خود در ايران، بر پايداري و توسعه كسب و كار و نيز سرمايه گذاري خود بيافزاييم».
شركت يونيليور واردات محصولات خود را به ايران در سال 1380 آغاز نمود. در سال 1382 اين شركت، بعنوان يك نهاد حقوقي با اسم «يونيليور ايران» بطور رسمي كسب و كار خود را در ايران تنها با 5 كارمند آغاز كرد و در همان سال، كارخانه خود را در قزوين احداث نمود. خط توليد كارخانه قزوين در سال 1384 با توليد صابون لوكس فعال گرديد و به دنبال توليد صابون لوكس، توليد محصولات ديگر از جمله شامپوهاي سان سيلك و كلير، خمير‌ دندان‌هاي سيگنال و كلوز آپ و چاي ليپتون و سيف، دامستوس آغاز شد.
امروز يونيليور ايران 336 كارمند دارد.

پس از اتمام مراسم افتتاحيه و ملاقات با 336 كارمند يونيلور ايران، پال پولمن، در دانشگاه تهران و براي دانشجويان اين دانشگاه سخنراني خواهد كرد.

22345

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 593181

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 7 =