ایسنا نوشت: محمدعلی نجفی، مشاور رئیس جمهور علت عدم معرفی‌اش به مجلس شورای اسلامی جهت وزارت آموزش و پرورش را اعلام کرد.

محمدعلی نجفی، درباره علت انصراف خود از تصدی پست پیشنهادی وزارت آموزش و پرورش اظهار کرد: نه انصراف من و نه عقب نشینی آقای روحانی در کار بوده است.

وی افزود: از ابتدا گفتم؛ تلاش می‌کنیم آقای دانش را راضی کنیم و اگر نشد بنده سنگر را خالی نمی‌گذارم که خوشبختانه دیشب ایشان را قانع کردیم.

وی تاکید کرد: دانش آشتیانی را فردی کاردان وصاحبنظر می‌دانم و برای کمک به موفقیت وی ازهیچ تلاشی دریغ نخواهم کرد.

در پی جداشدن علی اصغر فانی از دولت تدبیر و امید قرار بود محمدعلی نجفی به عنوان وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش معرفی شود اما رئیس جمهور در نهایت فخرالدین احمدی دانش آشتیانی را به عنوان وزیر پیشنهادی به رئیس مجلس شورای اسلامی معرفی کرد.

47237

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 593198

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۵:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۲
    0 0
    تنها جائی که زیبنده شماست فقط و فقط یا وزارت علوم است یا رئیس سازمان برنامه و بودجه و معاون رئیس جمهور. در دورانی که در آموزش پرورش بودید وزیر محبوبم نبودید اصلا می شود این وزیر محبوب باشد از نگاه من که راهنمائی بودم کم کردن تعطیلات تابستان نقطه ضعف شما بود اما سالها گذشت من دیگر نوجوان نیستم و شاید همیشه باز بودن دانشگاهها و زگهواره....را بیشتر دوست دارم. اما در دوران اصلاحات اقتصاد آرام بود دلار ارزان بود همه چیز روی روال بود ومن به عنوان یک بزرگسال فقط آرامش اقتصادی و محیطی پویا برای کسب علم می خواهم واینکه شما ثابت باشید نه در چرخش. نه یار ذخیره برای روز مبادا. در دولت دوازدهم در این سمتها منتظرتان هستیم.