دهمین کتاب نویسنده «زنده باد فساد» منتشر شد

دهمین کتاب علی ربیعی با عنوان «رسانه های نوین و مسائل جدید در ایران» روز گذشته منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، پیش از این، از وی کتاب هایی پیرامون سرمایه اجتماعی، مدیریت دانش و سیاست های رفاهی منتشر شده است که از مهمترین این کتب می توان به «جامعه شناسی تحولات ارزشی» که رفتار شناسی رای دهندگان را در ایران مورد مطالعه قرار داده است و همچنین «مطالعات امنیت ملی» و «معمای دولت مدنی» اشاره کرد.
مشهورترین کتاب این نویسنده «زنده باد فساد» است که چاپ هفتم آن در سال ۱۳۸۵ نایاب شد و دیگر در آن سال توسط وزارت ارشاد تجدید چاپ نشد.
کتاب اخیر پس از ارائه چارچوبی مفهومی نظری در مورد نقش رسانه های نوین، طیف گسترده‌ای از مسائل مرتبط با شبکه های اجتماعی و فضای مجازی را در زمینه خوانش ایرانیان از سریال های ماهواره ای، جنبش های نوین دینی در فضای مجازی،ت نهایی و انزوای اجتماعی، بحران هویت، روابط مختلف دوستیابی در فضای مجازی، تغییرات ارزشی و ... را بررسی می کند.
در این کتاب سعی شده دایره وسیعی از مسائل اجتماعی ناشی از رسانه های نوین به صورت علمی و بر اساس روش های ترکیبی مطالعه شود.
مندرجات کتاب می تواند ذهنیتی روشن تر از چگونگی رشد فناوری های اطلاعاتی و ارتباطی و همگرایی آن ها و همچنین مسائل اجتماعی نوین ناشی از آن ها را ارائه کند.
کتاب «رسانه های نوین و مسائل جدید در ایران» توسط انتشارات سازمان اسناد و کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران و در ۳۸۶ صفحه منتشر شده است.

22535

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 595515

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 5 =