خبرآنلاین، پل ارتباطی شما برای پی گیری مشکلاتتان است و نهایت تلاش را برای حل کردن مشکلات شما به کار می‌بندد.

شما می توانید با مراجعه به این صفحه مشکل خود را در قالب کامنت برای ما بنویسید تا ما آن را پی گیری کنیم. خبرآنلاين ضمن انتشار کامنتهاي مخاطبان، مشکلات را به دستگاههاي اجرايي ذيربط ارجاع مي دهد و در صورت دريافت پاسخ، آنها را منتشر مي کند.


شرایط درج کامنت در گروه "مشکلات مردم":
- لطفا به تاریخ خبر برای گذاشتن کامنت دقت کنید ومشکلات خود را زیر مطالب قدیمی ننویسید.
- کامنتهايي که حاوی توهين باشد انتشار نمي يابد.
-کامنت هایی که طبق قانون مطبوعات، انتشار آن منع داشته باشد، منتشر نمی شود.
- از بیان مشکلات شخصی و خصوصی که تعداد زیادی از شهروندان با آن درگیر نیستند، بپرهیزید.
-مشکلات شهر، محله و استان خود را نیز می توانید از این طریق منعکس کنید.
- اگر مشکلات عنوان شده با ذکر مشخصات کاربر یا کسانی که با این مشکل درگیر هستند، باشد، امکان پیگیری آن راحت تر خواهد بود.
-برای اطلاع از پیگیری های خبرآنلاین درباره مشکلی که طرح کرده اید و پاسخ مراجع ذی صلاح، هر روز به بخش "مشکلات مردم" مراجعه کنید.


46231

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 605091

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 11 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۵:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۰
    3 0
    با سلام، وضعيت منطقه ٢٢ تهران بسيار نت بابسامان و زشت و تاسف بار شده، شهرداري تهران با تراكم سازي فراوان تخريب باغات ،فضاي سبز و درختان و همچنين برج سازي و تغيير كاربري و ده ها تخلف ديگر اين منطقه را به بدترين منطقه تهران تبديل نموده آيا اگر شهرداري اين همه تخلف كند مراجع قانوني و قضايي نبايد مانع آن شوند
  • مهدی حاجی عبدالرسولی RO ۰۸:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۰
    0 0
    با عرض سلام، گفتنی است، کیفیت آب لوله کشی شهر بندرعباس اخیرا نزول پیدا کرده است و استفاده شرب از آن، همراه با تحمل بوی بد آن میباشد. بگفته مسولان اداره آب بندرعباس بوی بد و کیفیت نازل بدلیل استفاده از حجم مرده سد استقلال میناب ناشی از کاهش میزان بارندگی است. خواهشمند است پیگیری بفرمائید که پروژه آب شیرین کن بندرعباس کی و چه وقت به سرانجام میرسد تا این معضل برای همیشه پایان پذیرد؟ گفتنی است کشورهای حوزه خلیج فارس مدتهاست از شیوه مذکور استفاده میکنند و انتظار مردم بندرعباس از مسئولان تصمیم گیر و رده بالای کشور توجه ویژه جهت تامین مالی پروژه آب شیرین کن بندرعباس میباشد. با تشکر دکتر حاجی عبدالرسولی عضو هیئت علمی دانشگاه هرمزگان
  • ملارد,فاز 3 مارلیک,غرب استان تهران DE ۱۳:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۰
    11 0
    برای چندمین بار در این بخش نوشته ام که پارک وسایل نقلیه سنگین مانند اتوبوس, کامیون و تریلی در کوچه ها و خیابانهای فاز 3 مارلیک در غرب استان تهران, شهر ملارد باعث برهم خوردن خواب و استراحت مردم می شود. آلودگی صوتی و هوا بخاطر گرم کردن موتور در آخر شب و ساعت 5 صبح آرامشی برای مردم نمی گذارد. اما دریغ از یک بار توجه. این بخش را تعطیل کنید, فقط باعث اتلاف وقت شما و مردم و امید بیهوده می شود.