بازدید مدیران استانی و کشوری از غرفه مدیریت شهری در نمایشگاه هفته پژوهش

مدیران شهری از غرفه مرکز پژوهش و مطالعات راهبردی شورای شهر کرج در نمایشگاه پژوهش بازدید کردند.

به گزارش خبرآنلاین و به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج نمایشگاه پژوهش که همزمان با برگزاري اين هفته آغاز به کار كرد پای مدیران استانی و کشوري، استاید دانشگاهی و مدیران ارشد شهری را براي بازديد به این نمایشگاه باز کرده است.

عمادی معاون وزیر آموزش و پرورش کشور به همراه مدیر کل آموزش و پرورش استان البرز و تیم همراه از نمایشگاه هفته پژوهش بازدید و اقدامات صورت گرفته در این نمایشگاه را مثبت ارزيابي و اظهار اميدواري كرد: تعامل و همکاری نهادهای علمی و پژوهشی با نهاد آموزش و پرورش موجب فرهنگ سازی بهتر در حوزه های مختلف فرهنگی و اجتماعی مي شود.

اين مسئول از حضور پر رنگ دانش آموزان استان البرز در ارائه طرح های پژوهشی استقبال کرد.

بهنام محمودی عضو شورای اسلامی شهر کرج از دیگر بازدید کنندگان این نمایشگاه بود که در ساعات اولیه آغاز به کار نمایشگاه در این مکان حضور یافت و ضمن تبریک روز دانشجو به دانشجویان کشورمان ایران هفته پژوهش و علم و فناوری را به پژوهشگران و زحمتکشان این عرصه تبریک گفت.

امیر حسام عباسی دبیر دوم شورای اسلامی شهر کرج نیز از دیگر بازدید کنندگان نمایشگاه پژوهش بود که با حضور خود در این مکان از طرح ها و ایده های پژوهشگران در حوزه های علمی و دانشگاهی بازدید کرد و پیشرفت حوزه های پژوهشی را مرهون تلاش های بی دریغ حوزه های پژوهشی و مشارکت های مردمی و علمی و دانشگاهی دانست.

در ادامه این بازدیدها حضور معاون پژوهشی دانشگاه علوم پزشکی استان البرز افتخاری برای حوزه پژوهش و فناوری بود که با حضور خود در این مکان اهمیت و جایگاه پژوهش را نمایان کرد.

نوری سپهر ضمن ابراز خرسندی از عملکرد مدیریت شهری در حوزه پژوهش، ارتباط دو سویه بين اساتید دانشگاهی و مرکز پژوهش و مطالعات راهبردی شورای اسلامی شهر کرج را فرصتی مغتنم جهت بهره مندی از ظرفیت های این دو نهاد عنوان کرد و گفت: امید است تعامل و همکاری این دو حوزه علمی و پژوهشی منجر به بروز اتفاقات خوب در حوزه شهر باشد.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر کرج نیز تاثیر نمایشگاه پژوهش را ایجا شوک به جامعه جهت پی بردن به توانمندیها و نیازمندی های پژوهشی و علمی جامعه عنوان کرد.

محمد علی بخشی از مسئولین ارشد شهری خواست تا پژوهشگران را در ارائه طرح و ایده کمک و حمایت نماید تا بسترهای مناسب جهت رشد و توسعه کشور ایجاد شود.

رضا شریفی رئیس کمیسیون بودجه شورای اسلامی شهر کرج نیز با حضور در نمایشگاه هفته پژوهش سطح نمایشگاه را بسیار بالا عنوان کرد و افزود: کارهای علمی ارزشمندی در این حوزه صورت گرفته که حضور مدیریت شهری در این نمایشگاه نیز به عنوان حلقه ی واصله می تواند با تجاری سازی و اجرایی شدن طرح ها آورده خوبی برای شهر باشد که موجب تشویق اندیشمندان و کارآفرینان می شود.



۴۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 609891

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 6 =