سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان با بیان اینکه تیمش در این بازی به هیچ عنوان در حد و اندازه‌های خود ظاهر نشد، گفت: کاملا در این دیدار مستحق باخت بودیم.

به گزارش ایسنا، سیداکبر پورموسوی در نشست پایان دیدار تیم‌های استقلال خوزستان و فولاد خوزستان که با شکست یک بر صفر تیمش همراه بود، اظهار کرد: ما امروز کاملا مستحق باخت بودیم چرا که تیمی که مدعی قهرمانی است و شعارش این بود که امسال نیز می‌تواند از عنوان قهرمانی خود دفاع کند و وقتی که به این راحتی چنین تیمی دروازه‌اش باز می شود مطمئنا سزاوار شکست است. امروز مشخص شد هنوز به آن افکاری که مدنظرمان است نرسیده‌ایم. به تیم فولاد تبریک می‌گویم زیرا بازی خوبی از خود به نمایش گذاشت و به قصد برد پا به زمین مسابقه گذاشته بودند. برای این تیم آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم که در ادامه لیگ روند رو به رشد خود را ادامه دهند.
وی ادامه داد: در نیمه اول به هیچ عنوان بازیکنان ما در حد و اندازه خود ظاهر نشدند و بین دو نیمه نیز هر چقدر فکر کردم که به بازیکنانم چه بگویم جمله‌ خوبی که در وصف آنها بود پیدا نکردم. به نظرم بچه‌های ما امروز به غرور خود باختند چرا که فولاد حریف خوبی برای ما بود و بازیکنان ما بعد از برد سایپا کمی خود را گم کردند و به نظر من دلیل باخت ما نیز همین موضوع بود.
سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان افزود: در بازی مقابل سیاه جامگان در اهواز بازی را مساوی کردیم ولی تیم‌مان خیلی خوب بازی کرد. در بازی برابر پیکان نیز شرایط همین‌گونه بود اما واقعیت این است که در بازی امروز ما چیزی برای گفتن نداشتیم. اینکه بخواهیم از روی احساس به توپ ها ضربه بزنیم اصلا چیزی نیست که ما به دنبال آن باشیم. به دنبال این بودیم که روی زمین کار را دنبال کنیم و به حریف ضربه بزنیم. اینکه بازیکنان ما روی احساس به توپ ضربه زدند نشان می‌هد که مشکل ما تنها در این بازی بود. در بازیهای خارج از خانه به دلیل اینکه تماشاگر خودی حضور ندارد فشار روی بازیکنان کمتر است و به همین دلیل بازیکنان کمی در آن بازیها بهتر ظاهر می شوند.
پورموسوی در خصوص غیبت زهیوی نیز گفت: غیبت رحیم زهیوی از لحاظ روحی و روانی بسیار روی بازیکنان تاثیر گذاشته بود چرا که بازیکنان رابطه خوبی با رحیم دارند و رحیم نیز بازیکن مثمرثمری برای ما در این لیگ بوده است.
وی در پاسخ به این سوال که آیا بعد از گذشت 13 هفته درست است که بگویند به غرورشان باخته‌اند و آیا مشکل از جاهای دیگر مانند کادرفنی نیست، عنوان کرد: اگر نگوییم به غرورمان باختیم پس به چه باخته‌ایم. من به عنوان سرمربی وظیفه‌ای که داشتم را انجام دادم ولی وقتی بازیکنی در محوطه جریمه و در بسیار خوب سه بار به سر توپ می‌زند آیا این به کادرفنی باز می‌گردد. از طرف دیگر اصلا معتقد نیستم که این شکست به دلیل مشکلات مالی بوده چرا که با بازیکنان اتمام حجت کردیم که تا نیم فصل منتظر بمانند و بازیکنان نیز می‌دانند که تا نیم فصل پولی به آنها نخواهد رسید. اینکه بخواهیم بگوییم به دلیل مشکلات مالی باختیم اصلا درست نیست. در صحنه‌ای نیز توپ عرض دروازه فولاد را طی می‌کند و زبیری به آن نمی‌رسد آیا به مشکل مالی تیم باز می‌گردد؟ اینکه حریف در نیمه اول یک موقعیت به دست بیاورد و آن را گل کند دیگر به من مربوط نمی شود. در هر صورت من از شکست فرار نمی‌کنم و این را مطمئن باشید که در بازی دیگر یکسری بازیکنان که در حد و اندازه خودشان نبودند را تغییر می‌دهم و بازیکنان جوان را به زمین می‌فرستم که هم غرور نداشته باشند و هم با انگیزه باشند.
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 610459

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =