تسنیم نوشت: عضو هیئت موسس جبهه یاران کارآمدی و تحول ایران اسلامی (یکتا)گفت: تا زمانی که مصادیق و شاخصها مشخص نشده کاندیدایی به ائتلاف اصولگرایان معرفی نمی‌کنیم.

کامران دانشجو  در حاشیه مراسم ترحیم والده محمد مهدی زاهدی رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه جبهه یکتا چه زمانی وارد مصادیق انتخاباتی می‌شود‌، اظهار کرد: فعلا در مورد شاخصها صحبت کردیم و بیشتر برنامه‌های جبهه بر پایه معیشت و اقتصاد مردم نوشته شده است.

وزیر اسبق علوم، تصریح کرد: اصلی‌ترین مسئله برای انتخابات سال آینده معیشت و اقتصاد مردم است و در جلسات مختلفی که جبهه یکتا برگزار کرده بر روی این موضوعات صحبت شده است.

دانشجو ادامه داد: هنوز به مصادیق ورود نکرده‌ایم ولی انشاءالله در زمان خود به این مسئله می‌پردازیم. در حال برنامه‌ریزی برای برگزاری کنگره و نشست هستیم ولی هنوز زمان آن مشخص نشده و تا زمان انتخابات 2 یا 3 نشست برگزار می‌کنیم.

عضو هیئت موسس جبهه یاران کارآمدی و تحول ایران اسلامی معتقد است برای انتخابات باید با برنامه ورود کرد زیرا با شعار دادن و قصه‌پردازی کار پیش نمی‌رود.

وی در پاسخ به سؤال دیگری مبنی بر اینکه چه زمانی کاندیدای جبهه یکتا به ائتلاف اصولگرایان معرفی می‌شود گفت: تا زمانی که مصادیق و شاخصها مشخص نشده کاندیدایی به ائتلاف اصولگرایان معرفی نمی‌کنیم.
29213

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 611624

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =