در ۲٨ آذرماه بیشترین توجه مخاطبان به برنامه‌های سیاسی محمد غرضی، نامزد احتمالی انتخابات ریاست جمهوری آینده بود که درباره رفع حصر و ممنوع‌التصویری، توضیح داده‌ است.

در صدر اخبار سیاسی، ملاقات بین رئیس جمهور و یوکیو آمانو، رئیس سازمان بین المللی انرژی اتمی به چشم می خورد. روحانی در این دیدار گفت: اقدام ‌اخیر آمریکا مغایر برجام و موجب‌‌ بی‌اعتمادی است. پربازدیدترین خبر سیاسی هم به برنامه محمد غرضی برای رفع حصر و ممنوع‌التصویری اختصاص داشت. البته کنایه جهانگیری به صداوسیما هم پربازدید بود. او گفت:  این هنر شما بود که توانستید وزیر بهداشت را عصبانی کنید!

سه خبر در حوزه کلان اقتصادی، پربازدیدترین اخبار این بخش بود. این خبر خوش که ایران بزرگ‌ترین بازار نفت جهان را گرفت بسیار مورد توجه مخاطبان بود تا به همراه گزارش ۳ اقدام چشم‌گیر دولت روحانی در کمتر از ۴ سال و روایت وزیر راه از دو قرارداد بزرگ برای اقتصاد ایران پربازدیدترین اخبار امروز باشد.

از دلواپس جدید صدا و سیما بشنوید که  توضیحات مهران مدیری درباره حواشی سخنانش در «دورهمی» پربازدید بود. ذکر دلایل بازیگری که برای ورود به دنیای سیاست سینما را رها کرد هم برای مخاطبان جذاب بود تا با خبر درگذشت کارگردان «من ناصر حجازی هستم» پربازدیدهای امروز اخبار فرهنگ و هنر باشد.

از دنیای پرتعطیلات تقویم ایرانی هم خبر رسید دولت با تعطیلی هشتم ربیع‌الاول موافقت کرده از دنیای عجیب ازمابهتران شمال شهر تهران هم خبر رسید شرط عجیب برای فروش آپارتمان در منطقه سعادت آباد و داشتن فوق لیسانس مشتریان مردم را به خنده انداخت. پس از آن بود که مردم خواستند راه حلی برای مشکل اصلی خود بیابند و بفهمند ابرشهرهای دنیا برای کاهش ترافیک کشنده، چه می‌کنند.

در دنیای بین الملل هم این خبر پیچید که داعش برای "سر" یک دختر ایرانی، جایزه گذاشت! همچنین واگرایی سیاسی در کشورهای مشترک المنافع باعث شد تا در اقدامی بی‌سابقه، استرالیا خواهان استقلال از بریتانیا شود! ناآرامی های ترکیه و انفجار در مقر «حزب دموکراتیک خلق ها» در استانبول همچنان پربازدید و خبرساز بود.

در دنیای آی.تی هم هشدار دبیر شورای عالی فضای مجازی درباره شناسایی مدیران کانال‌های تلگرامی لرزه بر اندام برخی کانالیست‌های بی اخلاق انداخت.

در دنیای طنز و خنده هم بازی جدید قالیباف، جلیلی و ضرغامی برای تصاحب صندلی کاندیداتوری اصولگرایان در انتخابات آینده، خنده بر لب مخاطبان نشاند.

57231

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 613585

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 4 =