ایسنا نوشت: یازدهمین جلسه کمیسیون سیاسی - اجتماعی مجلس خبرگان رهبری، امروز صبح با حضور اعضاء در ساختمان دبیرخانه این مجلس در قم برگزار شد.

در جلسه کمیسیون سیاسی - اجتماعی مجلس خبرگان رهبری که از ساعت 8 صبح آغاز و تا اذان ظهر ادامه داشت، نخست گزارش کارگروه فرهنگی این کمیسیون که طی جلساتی موضوع «کارکردها و تهدیدات فضای مجازی» را با حضور کارشناسان معاونت تبلیغ حوزه علمیه قم و معاونین وزارتخانه های ارتباطات و اطلاعات، مورد بررسی قرار داده اند، قرائت و آسیب های این فضا و راهکارهای مدیریت و مقابله با آن به استماع اعضاء رسید.

موضوع اصلاح آیین نامه داخلی کمیسیون، دستور دیگر کمیسیون بود که مقرر شد پس از بررسی بیشتر و کار کارشناسی از سوی اعضای کمیسیون، مواد پیشنهادی در جلسات آتی این کمیسیون به بحث گذاشته شود.

دستور بعدی کمیسیون سیاسی - اجتماعی مجلس خبرگان رهبری، بررسی موضوع «امنیت داخلی و تحولات منطقه» بود که یکی از کارشناسان عالی رتبه سیاسی - امنیتی کشور با حضور در جلسه، طی گزارشی اوضاع منطقه و جایگاه جمهوری اسلامی به ویژه پس از آزاد سازی حلب را مورد تحلیل و ارزیابی قرار داد و در پایان در پاسخ به سؤالات چند تن از حاضرین، نکاتی را بیان کرد.

جلسه آینده کمیسیون سیاسی - اجتماعی مجلس خبرگان رهبری شانزدهم دی تشکیل خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین عبداللهی رئیس کمیسیون سیاسی_اجتماعی و محمدعلی تسخیری و سیدمحمد حسینی شاهرودی نواب رییس این کمیسیون هستند

29214

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 615038

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =