قضیۀ دعوا بحمدالله رفع‌ و رجوع شد اما با توجه به این‌که دعوایمان خانوادگی، محرمانه و پشت درهای بسته شکل گرفت، قطعاً آقای محمدجواد کریمی‌قدوسی از آن باخبر می‌شود و فردا هرچه به باجناقم گفته‌ام را می‌گذارد کف دست مطبوعات دلواپس.

قضیۀ دور دور
پليس پايتخت طرح ضربتی برخورد با تخلفات شبانه و دور دور را آغاز كرده است و در اولين شب نيز ۱۶۵ خودروی سواری را جريمه و ۵ دستگاه را نيز توقيف كرده است.

خوب است كه پليس به فكر خلوت كردن خيابان باشد اما چطور متوجه می‌شوند كه يك خودرو دارد دور دور می‌كند؟ شايد كسی دنبال آدرس می‌گردد و گم شده است. از آن هم بدتر، شايد كسی دنبال دست‌‌‌شویی می‌گردد. در اين حالت چهره، برافروخته و لپ‌ها گُل انداخته می‌شود. چشم‌ها گشاد می‌شود و دائم اين طرف و آن طرف را می‌پايد. راننده عجله دارد و هی گاز می‌دهد و ترمز می‌كند و به طور كلی دلواپس به نظر می‌رسد.

پيشنهاد می‌شود در صورت دستگيري راننده‌هاي دور دور كننده، في‌الفور يك آزمايش ويژه و كارشناسی ترتيب بدهند تا معلوم شود طرف قصدش دور دور بوده يا مشكل ديگری داشته است.

قضيۀ باجناق
خيلي نگرانم، هر لحظه ممكن است طوری آتش در فاميل‌مان به پا شود كه هيچ آتش‌نشانی موفق به اطفايش نشود.
قضيه از اين قرار است كه ديشب غذايمان شور شده بود. با همسر محترمه يك دعواي حسابی درگرفت. حين دعوا يك چيزهايی را به باجناقم نسبت دادم كه توی دعوا طبيعی است. آن هم وقتی كه باجناق كوچك‌تر باشد و نورچشمی مادرزن گرامی.

حالا دل تويی دلم نيست. قضيۀ دعوا بحمدالله رفع‌ و رجوع شد اما با توجه به اين‌كه دعوايمان خانوادگی، محرمانه و پشت درهای بسته شكل گرفت، قطعاً آقای محمدجواد كريمی‌قدوسی از آن باخبر می‌شود و فردا هرچه به باجناقم گفته‌ام را می‌گذارد كف دست مطبوعات دلواپس. چون ايشان يك طوري است كه از همه چيز خبر دارد. بالاخص از جرياناتی كه در آنها حضور نداشته. خلاصه كه مردم -بالاخص آنها كه به روحانی رأي داده‌اند- بايد همه جا و در همه حال حواس‌شان جمع باشد!

قضيۀ جواد خيابانی
جواد خيابانی مفسر فوتبال است اما از هر فوتباليستی بيشتر گل زده، آن هم گل به خودی! در جديدترين گل به خودی‌اش هم بازيكن شماره ۱۷ را با شماره ۳۷ پرسپوليس عوضی گرفت و بعد هم عذرخواهی كرد و اطلاعيه داد كه «ببخشيد، شلوغ بود و من فقط ۷ شماره‌ها را ديدم و...»

- آيا خيابانی هنوز فكر می‌كند احمدی‌نژاد رئيس‌جمهور است؟

- با اين حساب خيلی عجيب است كه خيابانی سخنگوی دولت هم نشد.

- چون عروسی‌ها معمولاً خيلی شلوغ هستند، مواظب باشيد. هر آينه ممكن است آقاجواد عروس را با داماد اشتباه بگيرد.

- پيشنهاد می‌كنم خيابانی از جانب عزيزان دلواپس از همين الان به عنوان ناظر دلواپسان در شمارش آرای رياست‌جمهوری به وزارت كشور معرفی شود.

- نكند در سال ۸۸ هم خيابانی ناظر بوده و آرای باطله را با آرای يك بنده خدايی اشتباه گرفته كه فتنه راه افتاد!

قضيۀ آلودگی
قضيۀ آلودگی هواي تهران خيلی جدي شده است. اين ماجرا من را خيلي نگران و دلواپس عزيزان دلواپس كرده است چراكه بخش مهم كار اين عزيزان عصبانيت است. عصبانيت هم منجر به نفس نفس زدن و نهايتاً نفس عميق می‌شود. از طرفي اين دوستان دائم بايد در شهر اين سو و آن سو بروند و مهر پرت كنند و سفارت آتش بزنند و تحصن كنند و شعار بدهند و... كه همه‌اش منجر به فعاليت بدنی می‌شود و باعث سرعت تنفس و عميق شدن آن می‌شود. خدا همه‌شان را سلامت بدارد. گرچه بخشی از آلودگی هم متعلق به موتورهای خودشان است.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 616382

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۸:۱۱ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۶
    44 9
    قضیه باجناق با مزه بود.
  • بی نام IR ۰۴:۴۶ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۷
    9 0
    آقای شکیبا کم پیدایی؟ مگه دیگه خوانندگان خبر انلاین را دوست نداری؟