بررسی بندهای مربوط به بخش کشاورزی در لایحه برنامه ششم بودجه با حاشیه‌هایی همراه شد. رئیس مجلس جای حداد عادل را در مجلس خالی کرد و در شوخی با عضو هیئت رئیسه وقتی حرف به تعیین تعریف برای دام سبک و سنگین رسید، گفت: معلوم است کشاورزی نکردید.

به گزارش خبرآنلاين، در جريان بررسي بخش كشاورزي لايحه برنامه ششم توسعه، زماني كه بحث و بررسی به تأمين الزامات مورد نیاز انجام واكسيناسيون دام‌هاي سبك و سنگين و پرداخت يارانه مورد نياز آنها رسيد، قاضي زاده عضو هيئت رئيسه به نكته‌اي اشاره كرد و خطاب به لاريجاني گفت: دام سبك و سنگين تعريف قانوني نداره و در قوانين گذشته هم نيامده است.

رئيس مجلس در پاسخ به اين ابهام عضو هيئت رئيسه گفت كه منظور از دام سنگين و سبك همان  گاو و گوسفند است. خيلي سخت نگيريد،‌همان عرف است ديگر. شما معلوم است كه خيلي كشاورزي كار نكرديد.

ادياني راد نماينده مردم سوادكوه در مجلس دهم نيز زماني كه به كلمه واكسيناسيون در متن لايحه ايراد گرفت و خواهان انتخاب واژه فارسي شد، با اين نظر رئيس مجلس رو به رو شد: كلمه فارسي به  كار ببريم چه بنويسم، بنويسيم آمپول؟(خنده) حالا بايد كلمه فارسيش را پيدا كنيم. قبلا آقاي حداد اينجا بود و در اين كلمات به ما كمك مي كرد.

29217

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 616717

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 13 =