ایرنا نوشت: نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: بنا نبود چراغ این فتنه گری خاموش شود و آنها به کمتر از ساقط کردن نظام اسلامی راضی نبودند و مساله تقلب در انتخابات و دیگر مسایل حاشیه سازی بود که به این هدف برسند.

الیاس نادران پنجشنبه شب در نشست سیاسی بصیرت در مسجد خاتم الانبیاء پردیسان قم گفت: در نهم دی ماه، بساط فتنه جمع شد، اما بیانیه سران فتنه همچنان پس از آن ادامه داشت، مردم با حضور همیشگی در صحنه های حساس انقلاب اسلامی با بصیرت و هوشیاری فتنه انگیزی دشمنان را خنثی می کنند.

وی با بیان اینکه جبهه کفر و استکبار در جریان فتنه با همه عوامل و ایادی خود از ماه ها قبل از انتخابات، طراحی انقلاب رنگی و کودتا در کشورمان کرده بودند، اظهار داشت: غربی ها توطئه پیچیده ای برای سرنگونی نظام اسلامی ترتیب داده بودند و مدیریت صحنه و تمامی رویدادها را به دست گرفته بودند و حتی فردی را انتخاب کرده بودند که شخصیت و رفتار او را روانشناسی کرده بودند.

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی با اشاره به تشکیل کمیته صیانت از انتخابات و مطرح کردن اسم رمز با عنوان تقلب پیش از برگزاری انتخابات 88، خاطرنشان کرد: همه به خوبی می دانستند که امکان تقلب در انتخابات ایران اسلامی آن هم با این گستردگی غیرممکن است، اما فتنه گران با وجود انعطاف مسوولان، بهانه هایی را مطرح می کردند که جای تعجب داشت.

وی با اشاره به اعلام پیروزی در انتخابات از سوی موسوی پیش از تمام شدن مهلت رأی گیری و تحریک کروبی مبنی بر حضور در انتخابات و جریان فتنه برای ایجاد فضا و اجرای نقشه های غربی ها، گفت: فتنه این چنین شکل گرفت و عده معدودی از مردم مساله تقلب را باور کرده بودند که کار به ناامن کردن شهر و قضیه عاشورا کشید.

نادران با بیان اینکه نظام سلطه در جریان فتنه با استفاده از رسانه ها و فضای مجازی توانست موجی را علیه نظام اسلامی به راه بیندازد، خاطرنشان کرد: اگر نیروهای انقلابی هوشیار نبوده و به بدخواهان فرصت سوءاستفاده بدهند، عرصه را از دست خواهند داد.

2929

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 620257

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =