مجهزترین کارخانه آردسازی کردستان در سقز افتتاح شد

کارخانه آردسازی سهند سقز با سرمایه گذاری 120 میلیارد و 600 میلیون ریالی بخش خصوصی (خانواده مویدی) و در روستای قیسلون این شهر با حضور استاندار و هیئت همراه افتتاح شد.

به گزارس خبرگزاری خبرآنلاین از سقز، در این مراسم فرزاد مویدی از سرمایه گذاران این طرح با بیان اینکه برای راه اندازی این کارخانه که در مساحت 13 هزار و 450 مترمربع ساخته شده، هیچ اعتبار دولتی صرف نشده است، گفت: این کارخانه برای 25 نفر به صورت مستقیم و 300 نفر به صورت غیر مستقیم شغل ایجاد کرده است.
وی افزود: این کارخانه سالانه 8 هزار تُن آرد بیسکویت، کیک و کلوچه، هفت هزار تُن آرد ستاره( دو صفر) و 35 هزار تُن آرد سبوس گرفته شده از هفت تا 25 درصد تولید می کند.
عبدالمحمد زاهدی استاندار کردستان هم از سرمایه گذار این طرح تشکر کرد و گفت: نقش بخش خصوصی در توسعه استان حائز اهمیت و قابل تقدیر است.
محسن بیگلری نماینده سقز و بانه هم از اقدامات عام المنفعه و خیرخواهانه و سرمایه گذاری های مولد خانواده مویدی در سقز تقدیر کرد و گفت: این خانواده الگوی مناسبی در مقوله سرمایه گذاری هستند.
دره وزمی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان نیز مهمترین مشکل کارخانه های آردسازی کردستان را فرسودگی تجهیزات دانست و گفت: کارخانه سهند مجهز به مدرن ترین امکانات بوده که با همت بخش خصوصی و آورده شخصی ساخته شده و محصولات آن در استان کردستان و شهرهای اطراف و همچنین صادرات مورد استفاده قرار می گیرد.
ورمقانی فرماندار سقز نیز توسعه شهرستان را نیازمند مشارکت و سرمایه گذاری بخش خصوص دانست و گفت: آماده حمایت از سرمایه گذاران هستیم.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 623569

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =