میزان نوشت: استاد دانشگاه دافوس و عضو سابق کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: ما این تکنولوژی را داریم که این ریزپرنده ها و پهپادهای بسیار کوچک را تحت کنترل خود درآوریم و بعد به سلامت در مکان مورد نظر خود روی زمین بنشانیم.

عوض حیدرپور با بیان اینکه پدافند اصولا یک امر نیروی مسلحی است و تصمیم برای زمان و چگونگی عمل آن برابر روش های جاری و مصوب سلسله مراتبی نیروهای مسلح است، اظهار کرد: موضوع پرنده های اخیر در آسمان تهران، برای تهرانی که مثل یک دریاست، خطر چندانی ندارد.

وی افزود: پرنده هایی که در آسمان تهران در دو نوبت طی یک ماه گذشته پرواز کردند با ابعاد حداکثر 20 سانتی متر در 20 سانتی متر و سرعت متغیر بودند.

وی همچنین افزود: ما این تکنولوژی را داریم که این ریزپرنده ها و پهپادهای بسیار کوچک را تحت کنترل خود درآوریم و در مرحله بعد به سلامت در مکان مورد نظر خود روی زمین بنشانیم.

حیدرپور در پایان با بیان اینکه ظرفیت پدافندی کشور بسیار ارزنده است و در مواقع خطر، نیروی پدافندی ما این قدرت را دارد که هر تهدید را سرکوب کند خاطرنشان کرد: ما با قدرت و توانمندی می توانیم از تمام مرزها و همچنین فضای داخلی کشور حفاظت و حراست کنیم.

29212

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 624838

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 15 =