استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: ۲۰۰ میلیارد ریال برای توسعه فضاهای ورزشی این استان اختصاص یافته است.

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین به نقل از روابط عمومی استانداری ؛ قاسم سليماني دشتكي در ستاد ساماندهي امور جوانان چهارمحال و بختياري تأكيد كرد: اين مبلغ در سفر رئيس جمهوري و هيات دولت به بام ايران اختصاص پيدا كرد.

 

وي افزود: براساس رايزني هاي صورت گرفته و تلاش هاي انجام شده انتظار مي رود كه ۱۰۰ درصد اين مبلغ تحقق يابد.

 

سليماني دشتكي تصريح كرد: با اختصاص اين ميزان اعتبار مي توان ۱۷ ورزشگاه در مقاط مختلف چهارمحال و بختياري راه اندازي كرد.

 

وي در بخش ديگري از سخنان خود بيان داشت: چهار طرح راهبردي پيشگيري در شوراي هماهنگي مبارزه با مواد مخدر چهارمحال و بختياري پيش بيني شده است.

 

رئيس ستاد ساماندهي امور جوانان چهارمحال و بختياري اضافه كرد: اجراي طرح "كاج" نخستين مورد براي آموزش و پيشگيري از مصرف مواد مخدر در كارگاه ها و كارخانه هاي توليدي چهارمحال و بختياري استان و در بين كارگران بوده كه از سوي اداره كل تعاون، كار و رفاه اجتماعي اين استان در حال انجام است.

 

وي عنوان داشت: طرح "مشاركت اجتماعي" با همكاري اداره كل آموزش و پرورش و بهزيستي چهارمحال و بختياري دومين مورد در اين زمينه است.

 

سليماني دشتكي اظهار كرد: طرح "اميد" به عنوان سومين مورد از سوي مجموعه قضايي و قرارگاه "جوادالائمه" به عنوان چهارمين مورد از سوي سپاه حضرت قمر بني هاشم (ع) چهارمحال و بختياري در زمينه مقابله با مواد مخدر اجرايي مي شود.

 

وي ادامه داد: اجراي منسجم اين طرح ها و پرهيز از موازي كاري در انجام آن ها بايد به طور جدي مورد توجه قرار گيرد.

 

استاندار چهارمحال و بختياري همچنين بر استفاده از توان تشكل هاي مردم نهاد تاكيد و بيان كرد: شهرستان هاي داراي تعداد سمن هاي زياد بايد براي ساخت سمن سرا در شهرستان خود اعلام نياز كنند.

 

وي يادآور شد: مسئولان و مديران شهرستاني براي فعاليت هاي سازمان هاي مردم نهاد مكان مناسب را در نظر بگيرند.

 

سليماني دشتكي همچنين به نزديكي ايام الله دهه فجر انقلاب اسلامي اشاره و عنوان كرد: دهه فجر زمان مناسبي براي معرفي عملكرد نظام جمهوري اسلامي و دولت از سوي مسئولان به مردم است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 626048

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 13 =