در ۷بهمن، پربازدیدترین اخبار به حوادث مربوط به فروریختن ساختمان پلاسکو و حملات برخی دلواپسان به جنازه مرحوم آیت‌الله هاشمی رفسنجانی اختصاص داشت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در صدر اخبار پربازدید امروز سیاسی حملات تند سعید قاسمی به مرحوم آیت‌الله هاشمی قرار داشت. سخنان حجت الاسلام نقویان هم برای مخاطبان جذاب بود. او در سخنرانی اخیرش گفته بود: به آقای رئیسی گفتم اگر می خواهید مشهد، شهر امام رضا باشد، باید فقیر در آن نباشد، مهم نیست کنسرت باشد یا نباشد. در حین این بحثهای سیاسی پاشنهِ آشیل ضرغامی برای نامزدی در انتخابات ریاست‌جمهوری هم مشخص شد.

در سرویس اقتصادی برای مردم مهم بود بدانند بازار مسکن در کدام استانها داغتر است. همچنین دیدن جمال و مشخصات لکسوس جی ایکس ۴۶۰ مدل ۲۰۱۷ برای مردم جالب بود. خبر پربازدید بعدی درباره قیمت انواع محصولات کیا در نمایندگی و بازار بود.

در صدر اخبار پربازدید سرویس فرهنگ و هنر هم برنامه «۹۰» و حادثه پلاسکو از نگاه روزنامه کیهان قرار داشت. همچنین واکنش این روزنامه به نامزد شدن «فروشنده» در اسکار هم در نوع خود جالب بود. اعتراض ترانه علیدوستی به قانون تبعیض‌آمیز ترامپ که گفته بود در مراسم اسکار شرکت نمی‌کنم واکنش مخاطبان را به همراه داشت.

در سرویس اجتماعی همچنان بحث ساختمان پلاسکو، داغ است. از جمله اینکه مشخص شد خانواده‌ قاسم، یک‌هفته پشت در پلاسکو فریاد زدند و کسی نشنید! خداوند به آنها صبر بدهد. بحث احتمال انفجار در ساختمان پلاسکو و فهمیدن اینکه عامل دود سفیدی که از آوار پلاسکو بلند می‌شود چیست؟ هم برای مخاطبان جذاب بود. در بین اخبار دلخراش و دهشت زای پلاسکو هم اعلام شد  یک لباس آتش‌نشانی، شب گذشته از زیر آوار و آتش بدست آمد، بدون پیکر!

مخاطبان سرویس بین الملل هم درباره تحریم پذیرش مهاجر و صدور ویزا برای ایرانیان از سوی ترامپ حسابی نظر دادند. یک خبرگزاری بین المللی هم اعلام کرد ترامپ صدور ویزا برای هفت کشور را موقتا ممنوع کرده است. مشخص نیست در ذهن حاکم جدید کاخ سفید چه می گذرد. با این حال فرمان اجرایی ساخت دیوار مرزی توسط ترامپ امضا شد .

مخاطبان سرویس آی.تی هم یاد گرفتند مسدود کردن فایل‌های ضمیمه جاوا اسکریپت در جی میل چطور امکان دارد.

از حق نگذریم در سرویس طنز و کاریکاتور هم تصویر افتخار آفرین اعجوبه دوران، پهلوان عباس جدیدی! کولاک کرد.

58231

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 629210

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =