نماینده مردم رشت در بخشی از نطق میان دستورش زمانی که خواست در مورد فعالیت موشکی کشور صحبت کند، با طعنه خطاب به مطهری گفت:اخیرا یکی از همکاران همگام با بیگانگان گفت مانور موشکی ایران خلاف عقل است. هر چند عقلش ضعیف است.

به گزارش خبرآنلاين، جبار كوچكي ن‍ژاد نماينده مردم رشت در نطق ميان دستورش در جلسه علني امروز-چهارشنبه- مجلس، بخشي از صحبت‌هايش را با طعنه به موضع گيري علي مطهري در حوزه فعاليت موشكي ايران پرداخت.

كوچكي نژاد گفت:خط مشي انقلاب اسلامي حمايت از محرومان ايران و جهان بود.اخيرا يكي از همكاران همگام با بيگانگان  گفت مانور موشكي ايران خلاف عقل است هر چند عقلش ضعيف است.

اين صحبت‌هاي كوچكي نژاد اشاره به مصاحبه علي مطهري در مورد فعاليت‌هاي موشكي ايران داشت كه شبهاتي را ايجاد كرد و انتقادات بسياري به سمت مطهري روانه ساخت.

تا جايي كه علي مطهري مجبور شد براي شفاف شدن موضوع با صفحه اينستاگرامش توضيحي در اين رابطه منتشر كند:« من در مصاحبه ای که با سایت عصرایران داشتم "تلاش برای اجرا نشدن برجام از طریق موشک پرانی" را یکی از مصادیق تندروی دانسته بودم. گرچه مقصود روشن است اما برخی از ظنّ خود به آن پرداختند. بدیهی است که این سخن به معنی انکار ضرورت تقویت صنایع موشکی نیست و اصل "و اعدّوا لهم ما استطعتم من قوه و من رباط الخیل ترهبون به عدوّ الله" یک اصل ثابت و تغییر ناپذیر است اما مهم اجرای درست آن و قدرت نمایی به موقع ماست.اگر در حال عبور از گردنه سخت ماههای اول اجرای برجام هستیم این قدرت نمایی را با آن جمله منقوش روی موشک به بعد موکول کنیم، همچنان که در سالهای گذشته بهتر بود مسئله هولوکاست-که معتقدیم با هدف اشغال فلسطین بزرگنمایی شده- به شکل دیگری و در جای خود مطرح می شد.»

29217

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 631145

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 11
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۶:۳۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۳
    0 0
    مطهری اتفاقا حرف بسیار منطقی زده نباید بهانه دست دشمنانمان بدهیم
  • علي ۰۶:۴۲ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۳
    0 0
    این رفتار عجیبه از یک نماینده
  • بی نام A1 ۰۶:۴۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۳
    0 0
    امثال کوچکی نژاد اصولا دنیا رو یک جور دیگه می بینن که به دنیای هپروتی بیشتر شبیه است. داداشم لطفا پایت رو بذار روزمین.
  • بی نام A1 ۰۶:۴۷ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۳
    0 0
    اقاى كوچكى شماها هيچ مى فهميد كه خيلى ها با اين موضع به حق مطهرى موافقند و در واقع على مطهرى حرف دل مردم رو زده است؟ الان با اين جبهه گيرى ميشود نتيجه بگيريم كه شما موافق تحريمها بوديد؟
  • بی نام A1 ۰۶:۴۸ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۳
    0 0
    جبار کوچکی نژاد کسی است که می خواهد جنگهای گیلان را نابود کند عقل خودش تادم در را هم نمی بیند
  • احمدی IR ۰۷:۰۳ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۳
    0 0
    ان کسی عقلش کوچک است که زمان شناس نمی باشد اگر دراین کشور ده نفر عاقل باشد بدون شک یکی از انها دانشمند دلسوز علی مطهری است .ومردم در انتخابات گذشته این ادعا را اثبات کردند واو نفر اول انتخابات شد.تندروها در پی انند که کشور ما چون کره شمالی وکشور برادر ونزویلا فقیر ومنزوی باشدچون نفع خود را درچنین شرایطی می بینند.بابک زنجانی ها حاصل چنین شرایطی است .
  • علیکمال IR ۰۷:۲۱ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۳
    0 1
    آقای کوچکی خیلی خوشبینانه گفته اند که عقلش ضعیف است. بنده معتقدم که ایشان عقلش کامل است ولی خائن است
  • بی نام IR ۰۷:۲۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۳
    0 1
    چرت نگو بابا. اصلا تو برجام چیزی راجب موشک نیست و فقط قطعنامه شورای امنیته اونم راجب موشک با قابلیت حمل کلاهک اتمی. مارو چیز فرض کردی علی ترقه؟؟
  • بی نام AT ۰۷:۳۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۳
    0 0
    چه بی ادب و چه نون به نرخ روزخور
  • بی نام A1 ۰۸:۱۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۳
    0 0
    علی مطهری یه جوانمرد و وقت شناس و یک آزاده به معنای واقعی کلمست میتونست خیلی راحت مثل انواع آقازاده ها و ...یه پاش تو انگلیس یا کانادا یا آمریکا باشه یا میتونست راحت سکوت کنه و چشمشو رو انحرافات ببنده و پاره آجر و فحش نخوره و دفترش شنود کار نذارن و .....ولی وقت شناسه و جوانمرد
  • بی نام IR ۱۰:۱۶ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۳
    0 1
    گل گفتی