محله دیلمان در جوار حرم حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع) دارای کمبودهای عدیده‌ای است. اهالی این محله می‌گویند پلیس باید نظارت بیشتری بر برقراری امنیت داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محله دیلمان واقع در مجاورت حرم شهر ری و قبله گاه تهران با مشکلاتی مانند کمبود گشت های ناجا روبروست. ساکنان این محله در جلسه کمیته نظارت شورای شهر که برای بررسی مشکلات آنها تشکیل شده بود خواستار حضور بیشتر گشت های پلیس برای تامین بهتر امنیت شدند.
شورایاران محله در این نشست در حوزه خدمات شهری اعلام کرد باید نظارت مستمر برعملکرد پیمانکاران به منظور جمع آوری به موقع زباله های بازیافتی و پسماند در محله صورت بگیرد.
از جمله اقدامات دیگر برای کاهش مشکل مردم این محله، تامین روشنایی معابر محل است. در این نشست عنوان شد به منظور تأمین روشنایی خیابان ها، کوچه ها و معابر محله به ویژه خیابان فتح المبین پیگیری های لازم انجام شده است.
همچنین احداث میدان میوه و تره بار در خیابان دیلمان شمالی یا خیابان ایثار، جابه جایی و انتقال تیرهای برق واقع در کوچه دیده بان از دیگر مواردی است که برای بهبود سطح زندگی در محله دیلمان عنوان شد و مورد پیگیری قرار خواهد گرفت.
در حوزه عمران، حمل و نقل و ترافیک پیشنهادهایی از سوی شورایاران مطرح شده. مهمترین این پیشنهادها به پیش بینی و تخصیص ایستگاه های اتوبوس در خیابان امام حسین (ع) به منظور دسترسی به متروی شهر ری، بررسی امکان تعریض خیابان شهید منتظری (منتهی به بزرگراه شهید باکری) با پیشنهاد تملک املاک واقع در این خیابان و ترمیم و لکه گیری روکش آسفالت سطح معابر کوچه های منتهی به خیابان دیلمان شمالی و جنوبی مربوط می شود.
در این نشست با عنایت به بررسی لایحه بودجه 96 شهرداری تهران عنوان شد تلاش می شود اعتبارات لازم به منظور احداث میدان میوه تره بار در خیابان دیلمان شمالی یا خیابان ایثار و همچنین بودجه به منظور تعریض خیابان شهید منتظری (منتهی به بزرگراه شهید باکری) با پیشنهاد تملک املاک واقع در این خیابان تخصیص یابد.

 


46231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 636483

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =